МЕНЕДЖЕРІВ з реклами НАВЧАЄ КОЛЕКТИВ
Реклама. Сьогодні вона стосується не лише торгової сфери, вона —частина сучасного життя. І засоби масової інформації, і транспорт, і вулиці міста, і навіть ми самі, усвідомлено чи не зовсім стаємо носіями реклами. Когось дратують рекламні заставки на телебаченні, хтось обговорює з друзями найкумедніші варіанти рекламних слоганів на одягу, але всі ми добре розуміємо, сьогодні без реклами аж ніяк не можна жити. З рекламою прокидаємось, і лягаємо спати, а дехто і працює в рекламній сфері.
|
Любов АФАНАСЬЄВА, директор видавничих проектів «Українського Видавничого Консорціуму»
|
|
Про специфіку добору рекламних менеджерів розповідає Любов АФАНАСЬЄВА, директор видавничих проектів «Українського Видавничого Консорціуму».
— Наша фірма тривалий час працює на ринку рекламно-інформаційних та рекламно-поліграфічних послуг. Постійний розвиток та розширення сфер діяльності вимагає пошуку додаткового персоналу. Під кожний новий проект ми намагаємося сформувати окрему команду співробітників різної кваліфікації. Сьогодні постала гостра потреба у пошуках менеджерів з питань реклами.
Претендувати на цю посаду можуть люди і без спеціальної освіти та навичок роботи, адже в процесі роботи передбачене спеціальне безкоштовне навчання. Рід час якого людина не тільки отримує певні базові знання, а й має психологічну підтримку спеціалістів. Отже, менеджерами з питань реклами ефективно можуть працювати люди, які здатні швидко засвоювати нові знання. При цьому бажано вміти аргументувати власну позицію, володіти талантом переконання співрозмовника та вести продуктивні переговори. Звичайно, ці якості комусь притаманні від народження, а комусь їх треба набути. Головне для претендента — бути комунікабельною людиною і мати бажання працювати в рекламі.
При співбесіді перевага надається претендентам після 30 років, які вже мають певний життєвий досвід та презентабельну зовнішність. До посадових обов’язків менеджера з питань реклами входять: налагодження контакту з клієнтами, проведення переговорів з партнерами, складання контракту і досягнення кінцевого результату — підписання договору. На всіх етапах роботи менеджер з питань реклами координує всі побажання клієнта і здійснює контроль за виконанням кожного пункту підписаного договору та внесених до нього змін. До речі, на відміну від інших фірм, у нас для роботи всім менеджерам надається база даних потенційних клієнтів.
Процес добору кандидатів має дві форми. Перша — після публікації в щотижневику «Пропоную роботу» всі претенденти телефонують мені і після попередньої розмови я запрошую їх на співбесіду. Друга форма — претенденти зустрічаються з нашим штатним психологом Василем Лучко і проходять професійне тестування. Але зазначу, що в нашій практиці не застосовуються сучасні методи провокації претендентів. І зазвичай для рішення прийому людини на посаду менеджера з питань реклами достатньо приватної розмови, адже пряме спілкування «віч-на-віч» залишається найдієвішим методом.
Випробувальний термін для менеджера з питань реклами, на мою думку, не може складати понад два тижні, цього часу достатньо для адаптації у колективі і проявлення власних професійних якостей.
Графік роботи з 9.00 до 18.00. Заробітна плата комплексна і вищою, ніж середня заробітна плата по країні. Всі працівники нашої фірми мають стандартний соціальний пакет та додаткові пільги, наприклад, безкоштовні консультації психолога, адже успішна людина, передусім, упевнена в собі і не комплексує з якихось побутових чи тимчасових проблем.
Досвід професійної підготовки та виховання тих, хто прийшов до нас працювати, прагне до самовдосконалення і підвищення рівня кваліфікації дають добрі результати у становленні робітника, як справжнього професіонала . Буде це реклама чи щось інше — немає значення. Просто треба знайти той колектив, який стане вашим стартом у кар’єрі.
|