Ніна РОЗДОБУДЬКО, керівник відділу реклами |
Багато людей вважають, що успіх у бізнесі — результат комерційної інтуїції, ділових зв’язків і не передбачуваного везіння. Насправді, ефективність роботи будь-якого підприємства залежить і від тих знань, якими володіють засновники і керівники компанії. Із цілковитою відповідальністю можна сказати, що менеджери — ключові особи в організації. Проте не всі посідають рівноцінні позиції, і завдання, що розв’язуються різними менеджерами, різні. У кожній організації існує своя ієрархія, тобто поділ за вертикаллю, і пов’язано це з рівнем складності задач і функцій, покладених на того чи іншого менеджера. З одним із менеджерів провідної київської компанії з надання рекламних послуг Ніною РОЗДОБУДЬКО у нас сьогодні розмова.
— Розкажіть, будь ласка, панно Ніно, як починалась ваша робота в компанії? — В цю компанію я прийшла 6 років тому на посаду диспетчера, через півроку стала помічником менеджера відділу реклами, і ще через півроку дирекція призначила мене керівником відділу реклами. Обійнявши цю посаду, мені надали всі повноваження щодо організації роботи та створення цього відділу.
— Чи легко було дібрати відповідні кадри? — Ви знаєте, особливих проблем не виникало, я розміщувала оголошення в газеті «Пропоную роботу» і здобувачів приходило досить багато. Найскладнішим на початковому етапі формування відділу була їхня плинність: хтось не відповідав моїм вимогам, комусь не цікавою видавалася робота. Але з часом штат укомплектувався.
— Які етапи в роботі були для вас найскладнішими, на що довелося звернути особливу увагу? — На початковому етапі — знайти спільну мову з деякими підлеглими, але мені це вдалося. Я вважаю, що з людьми треба працювати індивідуально. З одними варто бути суворішими, з іншими — лояльнішими, комусь приділити більше уваги, а деяким — надати свободу дій. Багато часу та уваги пішло на навчання співробітників, поскільки я добирала людей без досвіду роботи з продажів рекламних площ. Значну частину занять я проводила, спираючись на приклади з власного досвіду. Проте з гордістю можу сказати, що мої менеджери з реклами досить кваліфіковані. Кожного дня вони набувають нових знань, умінь, навичок і одночасно з ними вдосконалююсь і я.
— До чого доводиться вдаватися, аби зберегти провідні позиції компанії на ринку? — В першу чергу, бути на крок попереду конкурентів, не розхолоджуватися, пропонувати клієнтам покращений комплекс послуг, сприяти професійному розвитку співробітників компанії і оперативно реагувати на ситуації, які можуть призвести до негативного результату.
— Панно Ніно, чим мають вирізнятися ваші підлеглі від співробітників інших компаній? — Мої підлеглі повинні бути КРАЩИМИ. Комунікабельність, бажання і хист до навчання, самоосвіти, досконале знання специфіки роботи, командний дух (взаємопідтримка, взаємодопомога, взаємоповага) — головні складові успіху нашої компанії.
— Які якості мають бути притаманними успішному керівникові? — На мій погляд, успішний керівник — це людина, котра може постійно підтримувати позитивну атмосферу в колективі, вміє слухати і чути інших. Успішний керівник — це стратег, це приклад для своїх підлеглих, своєю енергією може надихнути колектив. Це справедлива людина, до якої тягнуться, яку цінують, шанують, до думки якої прислуховуються.
— У чому, на вашу думку, полягає секрет успіху компанії? — Секрет успіху — це керівництво, що має лідерські якості і високий професіоналізм, це молодий дружний колектив. Це імідж і ділова репутація в бізнесі, це достойна мета, на яку спрямовані всі інтелектуальні можливості нашої компанії. |