pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Вакансія - перкладач для американських військових

 Вакансію вже встигли переглянути близько 1 500 шукачів.

• докладніше

За що нас не люблять колеги?

 Наприклад, якщо ви постійно відволікаєтесь та не слідкуєте за ходом розмови чи обговорювання робочих питань, то цим демонструєте своє ставлення до спільної праці.

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Бути на крок попереду конкурентів


Бути на крок попереду конкурентів
Ніна РОЗДОБУДЬКО,
керівник відділу реклами
Багато людей вважають, що успіх у бізнесі — результат комерційної інтуїції, ділових зв’язків і не передбачуваного везіння. Насправді, ефективність роботи будь-якого підприємства залежить і від тих знань, якими володіють засновники і керівники компанії. Із цілковитою відповідальністю можна сказати, що менеджери — ключові особи в організації. Проте не всі посідають рівноцінні позиції, і завдання, що розв’язуються різними менеджерами, різні. У кожній організації існує своя ієрархія, тобто поділ за вертикаллю, і пов’язано це з рівнем складності задач і функцій, покладених на того чи іншого менеджера. З одним із менеджерів провідної київської компанії з надання рекламних послуг Ніною РОЗДОБУДЬКО у нас сьогодні розмова.

— Розкажіть, будь ласка, панно Ніно, як починалась ваша робота в компанії?
— В цю компанію я прийшла 6 років тому на посаду диспетчера, через півроку стала помічником менеджера відділу реклами, і ще через півроку дирекція призначила мене керівником відділу реклами. Обійнявши цю посаду, мені надали всі повноваження щодо організації роботи та створення цього відділу.

— Чи легко було дібрати відповідні кадри?
— Ви знаєте, особливих проблем не виникало, я розміщувала оголошення в газеті «Пропоную роботу» і здобувачів приходило досить багато. Найскладнішим на початковому етапі формування відділу була їхня плинність: хтось не відповідав моїм вимогам, комусь не цікавою видавалася робота. Але з часом штат укомплектувався.

— Які етапи в роботі були для вас найскладнішими, на що довелося звернути особливу увагу?
— На початковому етапі — знайти спільну мову з деякими підлеглими, але мені це вдалося. Я вважаю, що з людьми треба працювати індивідуально. З одними варто бути суворішими, з іншими — лояльнішими, комусь приділити більше уваги, а деяким — надати свободу дій. Багато часу та уваги пішло на навчання співробітників, поскільки я добирала людей без досвіду роботи з продажів рекламних площ. Значну частину занять я проводила, спираючись на приклади з власного досвіду. Проте з гордістю можу сказати, що мої менеджери з реклами досить кваліфіковані. Кожного дня вони набувають нових знань, умінь, навичок і одночасно з ними вдосконалююсь і я.

— До чого доводиться вдаватися, аби зберегти провідні позиції компанії на ринку?
— В першу чергу, бути на крок попереду конкурентів, не розхолоджуватися, пропонувати клієнтам покращений комплекс послуг, сприяти професійному розвитку співробітників компанії і оперативно реагувати на ситуації, які можуть призвести до негативного результату.

— Панно Ніно, чим мають вирізнятися ваші підлеглі від співробітників інших компаній?
— Мої підлеглі повинні бути КРАЩИМИ. Комунікабельність, бажання і хист до навчання, самоосвіти, досконале знання специфіки роботи, командний дух (взаємопідтримка, взаємодопомога, взаємоповага) — головні складові успіху нашої компанії.

— Які якості мають бути притаманними успішному керівникові?
— На мій погляд, успішний керівник — це людина, котра може постійно підтримувати позитивну атмосферу в колективі, вміє слухати і чути інших. Успішний керівник — це стратег, це приклад для своїх підлеглих, своєю енергією може надихнути колектив. Це справедлива людина, до якої тягнуться, яку цінують, шанують, до думки якої прислуховуються.

— У чому, на вашу думку, полягає секрет успіху компанії?
— Секрет успіху — це керівництво, що має лідерські якості і високий професіоналізм, це молодий дружний колектив. Це імідж і ділова репутація в бізнесі, це достойна мета, на яку спрямовані всі інтелектуальні можливості нашої компанії.
 











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту