pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Польза от сотрудника

В некоторых организациях есть сотрудники, которые бесполезны – от них и вреда никакого нет, но и пользы тоже. Таких людей сложно заметить среди всех сотрудников. Они: всегда изображают деятельность: делают лишние движения, суетятся или сидят с глубокомысленным взглядом около компьютера, открыв множество непонятных окошек в Интернете.
 

• докладніше

Как повысить свою квалификацию без затрат

 Квалификация без затрат чаще всего основывается на самообучении, саморазвитии, ведь специалист должен самостоятельно без лишних затрат подобрать себе ресурсы для этих целей. Где искать ресурсы для саморазвития и повышения квалификации и как выбрать подходящий?

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Бути на крок попереду конкурентів


Бути на крок попереду конкурентів
Ніна РОЗДОБУДЬКО,
керівник відділу реклами
Багато людей вважають, що успіх у бізнесі — результат комерційної інтуїції, ділових зв’язків і не передбачуваного везіння. Насправді, ефективність роботи будь-якого підприємства залежить і від тих знань, якими володіють засновники і керівники компанії. Із цілковитою відповідальністю можна сказати, що менеджери — ключові особи в організації. Проте не всі посідають рівноцінні позиції, і завдання, що розв’язуються різними менеджерами, різні. У кожній організації існує своя ієрархія, тобто поділ за вертикаллю, і пов’язано це з рівнем складності задач і функцій, покладених на того чи іншого менеджера. З одним із менеджерів провідної київської компанії з надання рекламних послуг Ніною РОЗДОБУДЬКО у нас сьогодні розмова.

— Розкажіть, будь ласка, панно Ніно, як починалась ваша робота в компанії?
— В цю компанію я прийшла 6 років тому на посаду диспетчера, через півроку стала помічником менеджера відділу реклами, і ще через півроку дирекція призначила мене керівником відділу реклами. Обійнявши цю посаду, мені надали всі повноваження щодо організації роботи та створення цього відділу.

— Чи легко було дібрати відповідні кадри?
— Ви знаєте, особливих проблем не виникало, я розміщувала оголошення в газеті «Пропоную роботу» і здобувачів приходило досить багато. Найскладнішим на початковому етапі формування відділу була їхня плинність: хтось не відповідав моїм вимогам, комусь не цікавою видавалася робота. Але з часом штат укомплектувався.

— Які етапи в роботі були для вас найскладнішими, на що довелося звернути особливу увагу?
— На початковому етапі — знайти спільну мову з деякими підлеглими, але мені це вдалося. Я вважаю, що з людьми треба працювати індивідуально. З одними варто бути суворішими, з іншими — лояльнішими, комусь приділити більше уваги, а деяким — надати свободу дій. Багато часу та уваги пішло на навчання співробітників, поскільки я добирала людей без досвіду роботи з продажів рекламних площ. Значну частину занять я проводила, спираючись на приклади з власного досвіду. Проте з гордістю можу сказати, що мої менеджери з реклами досить кваліфіковані. Кожного дня вони набувають нових знань, умінь, навичок і одночасно з ними вдосконалююсь і я.

— До чого доводиться вдаватися, аби зберегти провідні позиції компанії на ринку?
— В першу чергу, бути на крок попереду конкурентів, не розхолоджуватися, пропонувати клієнтам покращений комплекс послуг, сприяти професійному розвитку співробітників компанії і оперативно реагувати на ситуації, які можуть призвести до негативного результату.

— Панно Ніно, чим мають вирізнятися ваші підлеглі від співробітників інших компаній?
— Мої підлеглі повинні бути КРАЩИМИ. Комунікабельність, бажання і хист до навчання, самоосвіти, досконале знання специфіки роботи, командний дух (взаємопідтримка, взаємодопомога, взаємоповага) — головні складові успіху нашої компанії.

— Які якості мають бути притаманними успішному керівникові?
— На мій погляд, успішний керівник — це людина, котра може постійно підтримувати позитивну атмосферу в колективі, вміє слухати і чути інших. Успішний керівник — це стратег, це приклад для своїх підлеглих, своєю енергією може надихнути колектив. Це справедлива людина, до якої тягнуться, яку цінують, шанують, до думки якої прислуховуються.

— У чому, на вашу думку, полягає секрет успіху компанії?
— Секрет успіху — це керівництво, що має лідерські якості і високий професіоналізм, це молодий дружний колектив. Це імідж і ділова репутація в бізнесі, це достойна мета, на яку спрямовані всі інтелектуальні можливості нашої компанії.
 











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту