Стильні дрібнички
Діловий стиль — це завжди стриманість і строгість. Але зовсім необов’язково сухість. Ділова жінка залишається все таки жінкою, і вона знає, як бути привабливою навіть у суто офіційній і діловій обстановці. Ретельно дібрані стильні дрібниці: сумочка, годинник, мобільний телефон, ручка, візитниця, органайзер — можуть стати саме тим інструментом, який доповнить імідж бізнес-леді і навіть змінить його до невпізнанності.
|
|
СУМОЧКА
Які тільки оди не співали цьому аксесуару. Жінки шукають цю супутницю по всіх магазинах і країнах, ставлячи багаточисленні критерії для відбору: колір, форму, довжину ручки, кількість кишеньок, матеріал, із якого вона має бути виготовлена, і ще багато чого. А між іншим ділова, хоча і жіноча, сумка має бути символом стабільності.
Основні вимоги до ділової сумки — чітка форма за рахунок жорстких стінок і корпуса.
Довжина ручок і розмір сумки добираються ще й у відповідності до конституції тіла власниці. Тому непогано знати правило: чим масивніша фігура, тим ширшою може бути ваша сумка, і навпаки, якщо ви маєте тендітну фігуру, вам більше пасуватиме невелика вузенька сумочка.
ГОДИННИК
У класичному діловому стилі перевага надається елегантним механічним годинникам зі стрілками, на шкіряному ремінці. Кварцові годинники практичніші та простіші в користуванні, але механічні престижніші. Електронні годинники в діловому світі неприпустимі. Ну і, звичайно, годинник має бути солідної марки.
МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН
Ваш голосистий друг може бути якої завгодно марки і скільки завгодно поліфункціональним, головне, про що необхідно пам’ятати: під час ділової зустрічі він не повинен розливатися трелями вашого улюбленого папужки чи спотворено відтворювати популярні або класичні мелодії. Забарвлення вашого мобільного телефону не повинно бути ультрасучасним, а чохол, при наявності такого, з натуральної шкіри.
У ділових колах телефон не носять на шнурку на шиї.
РУЧКА
Ручка, як елемент ділового стилю, теж повинна бути фірмовою. Разом зі швейцарськими годинниками і вишуканими окулярами, хороша ручка належить до розряду речей, які можуть розкрити справжній соціальний статус свого хазяїна. Серед престижних фірм, які випускають дорогі авторучки, найбільшою популярністю у нас користуються фірми Parker, Sheatter, Waterman, Mont Blanc. Дорога перова ручка вважається ознакою високого статусу її володаря. Колір корпуса ручки бажано добирати в одній кольоровій гамі з органайзером, беручи до уваги ще і розмір вашої руки і товщину ручки.
ВІЗИТНИЦЯ
Варто пам’ятати, що металеві візитниці хоча й мають непоганий вигляд, однак не завжди зберігають його тривалий час. Матові та рифлені візитниці слугують набагато довше. Прекрасний варіант — шкіряна візитниця, яка за стилем і кольором відповідає органайзеру.
ОРГАНАЙЗЕР
При величезному виборі кольорових гам органайзер краще за все обрати традиційно діловий: коричневий, чорний, бежевий, темно-синій, бордовий. Презентабельний вигляд має органайзер, який виконано у корпоративному стилі і на ньому логотип вашої фірми. Шкіряний органайзер чи у крайньому випадку, який має шкіряну обкладинку, — як завжди, поза конкуренцією.
Отже, які б дрібниці не стали доповненням вашого ділового стилю, це перед усім дрібниці, і перевантажувати ними ваш образ не слід. А намагаючись поєднати їх між собою, дотримуйтесь правила, що метал, якщо він є в аксесуарах, має бути однаковим, шкіряні вироби — одного стилю і кольору, і все це повинно поєднуватися з вашим іміджем, статусом вашим особисто та організації загалом.
|