Хто з нас хоча б раз у житті не мріяв схопити пані удачу за хвіст, опинившись на місці головної героїні радянського фільму-хіта «Спортлото-82». Вся країна кожної неділі вдивлялась в телеекран, звіряючи заповітні номери. Цікаво, яка нині ситуація в цій галузі? І хто може краще про це знати, ніж Лариса ЛУКІНА, генеральний директор ТОВ «Українська мережа «Спортлото».
— Пані Ларисо, повідайте нашим читачам про специфіку роботи вашої фірми, її основні напрямки та плани на майбутнє. — Фірма функціонує близько року і є офіційним дистриб’ютором з реалізації державних лотерей. Серед них є і найпопулярніші «Лото-забава», «Мегалот», «Хто там?» і низка миттєвих лотерей. Ми, так би мовити, тільки-но спинаємося на ноги, але міцно, послідовно, серйозно і надовго. За невеликий відтинок ми вже маємо майже сто стаціонарних сучасних, розміщених в багатолюдних місцях (тільки в закритих приміщеннях, а не на вулиці) пунктів продажу лотерей, кожен із яких обладнаний сучасним терміналом. Наш продукт вже понад 30 років знаний серед громадян, тому попит на нього значний. І задовольнити цей попит — одне з наших завдань. Найближчі плани — встановити свої пункти по всіх супермаркетах та великих магазинах Києва, а потім і по регіонах. Тому ми постійно розширюємося, розвиваємося, створюючи цілу мережу «народної» гри.
— Для розширення бізнесу потрібні кваліфіковані кадри. Як ви вирішуєте це питання? — Оскільки ми постійно розширюємось, то це питання у нас нагальне. На початковому етапі в доборі кадрів нам надзвичайно допомогла газета «Пропоную роботу», завдяки якій було сформовано наш перший «загін». А зараз існує в основному два джерела поповнення: через газету «Пропоную роботу» і через наші пункти продажу. Люди підходять, просять телефон, щоб прийти на співбесіду. Тепер ми влаштовуємо справжні конкурси, обираючи кращих.
— Робота лотерейного агента, на перший погляд, схожа з обов’язками промоутерів і видається досить простою. Але, насправді, все не так просто. Знаю, що Ви приділяєте значну увагу навчанню співробітників. У чому ж специфіка і які матеріальні стимули? — Так, специфіка є. По-перше, треба досконало знати умови проведення всіх лотерей, що розповсюджуються під егідою МСЛ. Тому всі претенденти на вакансії проходять курс стажування протягом 3-7 днів по 3-4 години, працювати лишаються лише кращі. При чому за дні стажування виплачується ставка з розрахунку 237 грн. По-друге, нам не потрібні пасивні агенти, що працюватимуть лише на ставку. Щомісяця ми перевіряємо кількість і суму проданих квитків і відмічаємо рейтинг кожної точки, кожного агента. Якщо він кілька місяців «спить» , на його місце приходить інший, успішніший. Тому межі заробітку не існує. Гроші виплачуються легально, люди працюють за трудовими книжками і за сумісництвом, відпустка і лікарняні оплачуються. По-третє кращі працівники, йдучи на престижнішу роботу, прекрасно там почуваються на посадах топ-менеджерів із продажів, агентів, промоутерів тощо. Тобто ми є чудовою школою для молодих працівників.
— Яким категоріям працівників віддається перевага на вакантні місця? — Ми намагаємось залучати якомога більше активних пенсіонерів, надаючи їм можливість заробляти і не почуватися самотніми, немічними. Непогано працювати у нас студентам-заочникам, які після закінчення ВНЗ матимуть достатній досвід роботи і високу кваліфікацію.
— Отже, ви приносите радість у дім. Ваша робота дарує кожному надію на краще. — Так. Ціна квитка до мрії становить лише одну гривню. Тож варто спробувати! |