ЗАКОН БІЗНЕС-ПІДРОЗДІЛІВ:
ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ
Бізнесовий закон сьогодення — перемагає сильніший! — трансформується. За думкою іноземних фахівців, у бізнесі майбутнього перемагатимуть не найсильніші серед слабших, а найшвидші. І вирішальними критеріями визначення успішності бізнесу стануть не обсяги виробництва, продаж та бюджет фірм, а саме квапливість реакції на зміни ринку. Таким чином, професіоналізм бізнес-персоналу визначатиметься мобільністю: швидкістю аналізу ситуації та реальними діями. Вітчизняні спеціалісти у сфері бізнесу мають власні критерії успіху, — вважає Тетяна ПОПОВА, менеджер Луганської виробничої фірми «Контур-Дельта».
|
Тетяна ПОПОВА, менеджер Луганської виробничої фірми «Контур-Дельта»
|
|
Бізнесовий закон сьогодення — перемагає сильніший! — трансформується. За думкою іноземних фахівців, у бізнесі майбутнього перемагатимуть не найсильніші серед слабших, а найшвидші. І вирішальними критеріями визначення успішності бізнесу стануть не обсяги виробництва, продаж та бюджет фірм, а саме квапливість реакції на зміни ринку. Таким чином, професіоналізм бізнес-персоналу визначатиметься мобільністю: швидкістю аналізу ситуації та реальними діями. Вітчизняні спеціалісти у сфері бізнесу мають власні критерії успіху, — вважає Тетяна ПОПОВА, менеджер Луганської виробничої фірми «Контур-Дельта».
— Я закінчила коледж технології та дизайну, відділення економіки. Та зовсім випадково розпочала кар’єру менеджером із продажів. Звичайно, економічні базові знання суттєво допомагають у роботі, але головному — мистецтву ведення переговорів та професійному аналізу ринку — вчилася в процесі роботи. Наша фірма виготовляє упаковки з поліетилену та поліпропілену з нанесенням кольорового друку. Наші основні конкуренти — дрібні приватні підприємства. Хоча їхня продукція програє у кількості та якості, але вони ведуть й іншу цінову політику. Для професійної діяльності в бізнесі (це стосується всіх вакансій) важливо бути спокійним і зібраним, активним та інформаційно обізнаним. Як і всі професії бізнесу вимагають від претендентів привабливої зовнішності, знання ділового етикету, так і від менеджерів — наявність «торгової жилки». Насправді, продати сьогодні можна все, але не кожна людина здатна з цим впоратися. Як не дивно, але для успіху потрібне і професійне везіння. І, коли вам натякають, що фортуна — річ примхлива, поставте це твердження під сумнів, якщо людина тривалий час не може чогось досягти, мабуть, вона обрала не ту сферу діяльності.
Якщо ви змогли «продати» свою кандидатуру роботодавцю, вважайте, що у вас є такі здібності для роботи в бізнесі. Залишається лише навчитися бути не просто суперпрофесіоналом, а найкращим серед них.
Зауважу, що часи дефіциту менеджерів для українського ринку праці минули, тому добір претендентів проводиться ретельніше і прискіпливіше, хоча умови оплати праці залишаються такими ж — відсотки від суми підписаних контрактів.
|