Відома теорія «дев’яти страв до хаосу», наполягає на тому, що лише дев’ять втрачених людиною харчувань поспіль, спроможні викликати в неї стан, у якому вона піде на все ради їжі.
Від цього відштовхнулись американські представники однієї з компаній, що працює у напрямку харчування, й почали розвивати ідею у зворотному напрямку. Дослідження у вигляді опитування довело, що у роботі колективу, на працездатність, мотивацію та здоров’я колег суттєво впливає їх організоване харчування.
Соціальне опитування, яке здійснила американська компанія, охопило понад 1 200 працівників з Америки та Великобританії, які працюють у командах не менш ніж двадцять осіб. Майже 60% з респондентів погодилися, що запропоновано компанією харчування під час роботи, може стати мотивацією, вказуючи робітникам на те, що їх працю цінують. Відомо, що рівень таких «почуттів» до роботи, що сьогодні прийнято називати «залученням», впливає на ефективність та якість роботи команди.
Серед інших відповідей більшість складають думки про те, що такий підхід викликає в людині більш відповідальне ставлення до свого харчування й здоров’я, а спільне харчування з’єднає колектив та дасть змогу деякий час поспілкуватися. |