Соціальні мережі все більше заповнюють різні аспекти життя сучасної людини. Тому не диво, що сьогодні, зростає й кількість шукачів, які намагаються працевлаштуватися за допомогою саме соцмереж.
При цьому, спеціалісти, що аналізували такі процеси запевняють – соціальні мережі зможуть допомогти не кожного разу та мають свої певні «підводні каміння» на цьому шляху.
Наприклад, у 83% випадків, шукачі, які зверталися до роботодавця через корпоративні чи навіть особисті сторінки у соціальних мережах, не мали зворотного зв’язку. Навпаки, те з них, хто мав щось на кшталт «протекції» від загальних з роботодавцем чи його представником, знайомих могли очікувати на позитивний результат пошуків.
Аналітики упевнені що пошук роботи у соціальних мережах може бути успішним, лише при наявності знайомств, які гарантують приділення уваги черговому запиту чи питанню, що з’являється у скриньках акаунтів роботодавців.
Більш того, заявки на вакансії через соцмережі, вмикають оборотну реакцію та зобов’язують перевіряти кандидатів з допомогою інформації щодо їх присутності у мережі інтернету. Зрозуміло, що більшість з людей не приділяє уваги тому контенту, який вони мають на своїх сторінках та чим діляться у мережі. Це привело до багатьох випадків, коли шукачам відмовляли у працевлаштуванні, роблячи виводи про їхню «невідповідність» як працівників, саме на тому контенті, який було знайдено на приватних сторінках у інтернеті. |