pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Що стане з пенсіями цього квітня

 Закінчується той період, в якому українці виходили на пенсію раніше за громадян інших європейських країн

• докладніше

Дружба з успішнішими і багатшими, ніж ми самі – чому це так важливо?

  Уникаєте заводити приятельські стосунки з людьми, які багатші та успішніші за вас? А даремно. Звісно, причини тут різні: заздрощі, хибні установки мислення тощо. Але давайте розглянемо, які переваги мають ті люди, які не бояться вводити в своє спілкування розумних людей.


• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Інтуїція в бізнесі - богом даний талант


ІНТУЇЦІЯ В БІЗНЕСІ
— БОГОМ ДАНИЙ ТАЛАНТ


Коли ви прагнете піднятися вгору, розраховуйте лише на власні ноги. Фрідріх Ніцше, німецький філософ

Як підприємство, відкрите у 1938 році, подолало занепад періоду постперебудови і стало успішним і розвиненим у сучасному бізнесі України? «Тільки завдяки правильному добору персоналу, — вважає Володимир Ковальчук, керівник відділу маркетингу ЗАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів — торгова марка «Золоте зерно».

Інтуїція в бізнесі - богом даний талант
Володимир Ковальчук, керівник відділу маркетингу ЗАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»

Як підприємство, відкрите у 1938 році, подолало занепад періоду постперебудови і стало успішним і розвиненим у сучасному бізнесі України? «Тільки завдяки правильному добору персоналу, — вважає Володимир Ковальчук, керівник відділу маркетингу ЗАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів — торгова марка «Золоте зерно».

— Моя кар’єра цікава тим, що за 38 років стажу я пройшов кар’єрними щаблями від учня слюсаря до посади виконавчого директора підприємства. Фактично сьогодні посаду начальника відділу маркетингу можна вважати пониженням, але професійний статус втрачає значення, коли є цікава і перспективна робота, що приносить стабільні прибутки. За освітою я — радіотехнік і понад 20 років займався автоматикою та зв’язком. Після 1991 року спробував сили у комерційній діяльності. Великим сюрпризом став висновок, що комерція не менш цікава, аніж процеси, які відбуваються у транзисторах та телевізорах. Довелося навчатися, як кажуть «з нуля»: вивчав спеціалізовану літературу англійських та американських фахівців, переймав досвід наставників. Результат — початок нової кар’єри: регіональний менеджер, провідний менеджер підприємства, начальник відділу маркетингу. Працюю та займаюся самоосвітою, відвідую тематичні тренінги.

На мою думку, вирішальну роль у кваліфікації маркетолога грає досконале знання тієї сфери, якою займається підприємство, тієї групи товарів, з якою маркетолог працюватиме. Відділи маркетингу в таких великих організаціях, як наша, займаються не лише маркетингом, а й повним забезпеченням робочих процесів: енергозабезпеченням обладнання, закупівлею спецодягу для робітників тощо.

Товарний рух на ринку України, стимуляція продажів вимагають від висококваліфікованого маркетолога сучасних знань з економіки та реклами. Адже 90% успіху — знання міжособових відносин та вроджена інтуїція. А от інформаційну базу для ведення переговорів маркетолог готує заздалегідь і самостійно. Не варто приходити на ділову зустріч просто з пропозицією, неодмінно треба чимось зацікавити, переконати. Після детальної підготовки з’являються і тактика, і стратегія проведення переговорів.

Сьогодні ситуація на ринку України товарів нашої групи доволі складна. Ще 5-6 років тому, ми відчували конкуренцію лише з боку зарубіжних компаній-виробників. Сьогодні зростає тиск вітчизняних конкурентів. І якщо просування імпортного товару має в основі колосальні рекламні бюджети, то нам, аби перемогти співвітчизників, необхідно шукати нові нестандартні рішення. Теоретично маркетологом може працювати будь-хто, а от успішно — тільки творчі, активні та обізнані на маркетингових технологіях фахівці.

Торгівля цікава тим, що не фірма торгує з фірмою, а конкретна людина з іншою. Тому в першу чергу враховується така якість, як порядність. Будь-яка спекуляція дарує лише разовий прибуток, а от досягти довгострокових ділових відносин — це вже талант менеджера. Висококваліфіковані спеціалісти в будь-якій сфері бізнесу завжди займають стабільні і високооплачувані посади: це закон бізнесу — бути профі. Тому не освіта, яку ви здобули, ні посада, на якій ви працювали раніше, не мають особливого значення. Головне те, що ви вмієте сьогодні. Я переконаний, що страх пізнавати щось нове стримує багатьох людей від кроку до успіху. Вивчайте закони бізнесу, реалізуйте себе, незалежно від віку і статі. Думаю, що погано не тоді, коли щось не вийшло, а коли ви навіть не спробували щось змінити на краще.
 
Інтерв'ю провела Марина ДОЛИНЕЦЬ
Фото Катерини Толмачової











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2024 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту