pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Резюме

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Долгие поиски работы или что я делаю не так?

 Каждый соискатель в глубине души уверен, что ему удастся быстро и без особых трудностей подобрать вакансии и трудоустроится. При поиске работы необходимо учитывать множество факторов: сезонность, особенность специальности, ее востребованность, а также личные и индивидуальные преимущества и недостатки своего профессионального опыта. По этим и другим причинам многие соискатели сталкиваются с трудностями быстрого поиска работы и им приходится выжидать определенное время для подбора лучшего предложения.

• докладніше

За чиї "голови" в Україні добре платитимуть цього року

 Експерти одностайно стверджують, що збільшення зарплат – процес, який тільки набирає оборотів і його продовження, ми будемо бачити та відчувати і на протязі всього 2019 року

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Ідеальна робота для студентів


Ідеальна робота для студентів


Запропонований товар вже наполовину проданий
Ноель Дю Файль

Ви неодноразово зустрічали на вулицях чи в магазинах дівчат або юнаків, вдягнених в уніформу, які дарували всім календарики, рекламні листівки, запрошували скуштувати будь-який продукт, щось купити та мати при цьому певний зиск. Це — промоутори. Промоушн (від англ. Promotion) перекладається як «просування», та є одним із різновидів реклами.

Ідеальна робота для студентів


Столичний виставковий бізнес дає можливість не лише презентувати досягнення у певних напрямках діяльності вітчизняних та світових виробників, а й можливість познайомитися з представниками сучасних професій. Отже, знайомтесь, учасниця київської виставки-продажу продуктів харчування Наталя МОЛОЧКО, студентка 2-го курсу Національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю економічна та соціальна географія і промоутор за сумісництвом.
-
Я працюю промоутором понад два роки і робота мені подобається. Це ідеальна робота для студентів, і зовсім не заважає вчитися. Працювати доводиться у п’ятницю у другій половині дня та у вихідні, інколи трапляються виставки у будні. Заробіток, як для молоді, досить непоганий: 8-9 гривень за годину роботи: на дегустаціях голодним не залишишся, це теж важливо для студентів (сміється).

Головне, що робота промоутора надає корисний досвід і можливість розраховувати на кар’єру в рекламному бізнесі, який останнім часом набув популярності: всі починають з малого. Подобається організація процесу, те, що ти представляєш компанію, носиш форму, спілкуєшся з великою кількістю людей. При цьому не просто пропонувати щось скуштувати й купити чи залучити людей взяти участь в акції, а й вчитися знаходити підхід до кожної людини: на когось діє тільки раціональна аргументація, хтось краще сприймає душевну бесіду... Звичайно, трохи втомлюєшся, але сама робота цікава.

Важливим у роботі промоутора є ставлення керівництва, тобто позиція, яку займає організація щодо працівника. Трапляється, що на деяких фірмах промоуторам доводиться працювати по 9-10 годин без перерви, їх постійно перевіряють, існує жорстка система штрафів, наприклад, за сторонні розмови. Мені видається така практика непродуктивною, бо робітник працюватиме краще, коли до нього ставитимуться по-доброму, з повагою. Тут до нас саме таке ставлення, тому хочеться проявити себе щонайкраще.


-
Взагалі серед населення поширена думка, що «з душею представити товар може тільки продавець, а не промоутор, який є лише найманцем на короткий термін». Панно Наталю, прокоментуйте це.
-
Працювати «з душею» чи без неї може людина будь-якої професії, незалежно від того, це її постійна робота чи тимчасова. Головне, чому людина прийшла на це місце і чого вона прагне. В нашому випадку чимало залежить від освіти та якості проведення тренінгів. Мені довелось пройти хороше навчання у фірмі, на яку я зараз працюю. Нас учили спілкуватися (прямо дивитися у вічі, входити в контакт із покупцем), вчили полюбити ту продукцію, яку представляємо. Нам продукція сподобилась, тому її легко запропонувати людям, зробити їй рекламу. Гірше, коли продукція не подобається, тоді працювати «з душею» складно.

Вашим читачам, які шукають роботу і хочуть спробувати свої здібності у роботі промоторів-консультантів, я хочу побажати бути активними і не боятися цієї роботи. Деякі мої однокурсники, яким я пропонувала працювати разом, відмовились через те, що потрібно самим бути ініціатором спілкування. Це важко лише для сором’язливих, закомплексованих, не впевнених у собі людей. На кастінгах завжди відбирають комунікабельних, відкритих людей, які посміхаються. Це цікава робота, пробудіть в собі інтерес до неї, і ви побачите, що отримаєте від роботи задоволення. До того ж, це добрий старт, адже комунікабельного та кмітливого працівника обов’язково швидко помітять.


 
Інтерв'ю провела Анна КРУПКО











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні
ArendaZala.com.ua - Конференц зали Personal.ua - Пропоную Роботу Training.ua - Тренінги в Україні
Srochno.ua - Терміново Потрібні Uajobs.com.ua - Пошук Роботи Jobsite.com.ua - Знайти Роботу
© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту