pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

"Мінімалка" у 5 000 гривень вже з вересня?

 Слід зауважити, що така ініціатива не знайшла відгуку серед представників вітчизняного бізнесу, які відразу ж її розкритикували

• докладніше

Ознаки того, що ваш колега – поганий працівник

  Ефективність на роботі подекуди залежить не лише від нас, а й від найближчих колег, з якими доводиться працювати в команді. Але як розпізнати поганого працівника? Розглянемо найважливіші ознаки поганих співробітників.

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

МОН запускає іміджеву кампанію для реклами професійної освіти


 У нашій країні ставлення до проф.-тех. освіти з боку підлітків, м’яко кажучи, не дуже. Щоб змінити їхню думку в кращу сторону, Міністерство освіти і науки України вирішило запустити іміджеву комунікаційну кампанію «Все працює завдяки нам».

У своєму зверненні міністр освіти і науки Сергій Шкарлет зазначив, що кампанія має на меті звернути увагу на тих особистостей, які стоять за буденними для всіх нас речами. Саме завдяки всім цим людям ми можемо вранці купити свіжий хліб чи булочку, отримати полагоджену автівку чи відремонтований дім. Саме руками таких людей на сході та півдні України будуть відновлені мости та будинки, буде проведений інтернет у відбудовані будинки та квартири. «Країна дуже потребує фахівців робітничих професій, адже це той тил, який допомагає боротися зі злом та перемагати його», зауважив міністр.
Матеріали кампанії включатимуть головний проморолик, який транслюватимуть на телебаченні, – та вісім відеоісторій, які розповідатимуть про молодих випускників профтехучилищ. Автори кампанії сподіваються, що історії, розказані молодими спеціалістами, зацікавлять підлітків конкретною професією, підштовхнуть опановувати її, бо цінність та значення робітничих професій зараз актуальні як ніколи раніше.
Окрім сітілайтів та бордів, розміщених в найбільших містах, важливою складовою кампанії стане цифрова реклама. Її планують запускати на YouTube, Instagram та Facebook. А основним напрямком проєкту творці кампанії обрали інфлюенс-маркетинг, тобто розповідь про кампанію «Все працює завдяки нам» на сторінках популярних блогерів та інфлюенсерів.
Всю необхідну інформацію можна відшукати на лендингу (односторінковий сайт), який розповість всім зацікавленим про особливості реформи проф.-тех. освіти, або чому не всім потрібна вища освіта. Також ви зможете почитати розповіді робітників щодо попиту на їхні послуги. Приміром, кваліфікований електрик чи сантехнік ніколи не буде обділений замовленнями. Це той попит на їхні послуги, який завжди є і завжди буде. Такі люди не залишаться без роботи, навіть якщо працюватимуть неофіційно.
Нагадуємо, що подати документи в заклади профтехосвіти можна до 1 жовтня. Для «бюджетників» Міністерство освіти і науки виділило понад 87 тис. місць. Вступники можуть розраховувати на стипендію в розмірі 1250 грн. Складати ЗНО для подання документів не потрібно.
 
 











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2024 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту