В епоху стрімких перемін молодому поколінню легко розгубитися. Яку професію опановувати, щоб було цікаво розвиватися і щоб вона не втратила актуальності в майбутньому? Спробуємо розібратися.
Діджитал-маркетологи.
Цей фахівець вміє скласти образ універсального клієнта, проаналізувати смаки аудиторії та надати привабливості продукту, щоб його хотілося купити. Ця професія з’явилася зовсім нещодавно, і кожна компанія, яка просуває свої товари в мережі, повинна мати в своєму штаті таких спеціалістів. Звісно, якщо хоче, щоб її товар успішно продавався. Діджитал-маркетолог повинен вміти налаштовувати контекстну рекламу, брати активну участь у розробці стратегії діджитал-просування (тобто продаж товарів в інтернеті), вміти аналізувати ринок і обирати найкращу стратегію для просування товарів чи послуг.
Менеджери з підбору персоналу.
Вміння підшукати компетентного фахівця, як і вміння швидко закрити «гарячу» вакансію – це справжнє мистецтво. І навряд чи штучний інтелект в майбутньому зможе повноцінно замінити на цій посаді людину. Кваліфіковані рекрутери надзвичайно цінуються, адже вони вміють розпізнати талант там, де інші люди його не зауважать. До слова, досвідчені мисливці за талантами отримують від 30 тисяч гривень.
Але менеджери з підбору персоналу – це не лише рекрутери. Вони відповідають за корпоративну культуру компанії, і за її соціальну активність. І якщо ви напрочуд комунікабельна людина, легко знаходите мову з людьми – ви без проблем освоїтеся в цій професії, і нудьгувати впродовж робочих буднів вам точно не доведеться.
Чарівники в білих халатах.
Наш час як ніколи раніше доводить, що лікарі – це вкрай важлива і затребувана професія. Звичайно, навчатися на лікаря непросто: після довгих років навчання в медуніверситеті – відточування навичок в інтернатурі та ординатура, щоб отримати кращу посаду. Звичайно, можна відкрити приватну практику і працювати на себе. В будь-якому разі, лікарські спеціальності в майбутньому не втратять актуальності.
Дизайнери.
Ця професія затребувана в багатьох сферах. Діджитал-художники, гейм-дизайнери, творці всеможливого креативного контенту – якщо у вас творче мислення, задумайтеся про цю перспективну професію. Звичайно, бути затребуваним дизайнером – це означає стежити за трендами, опановувати нові програми, постійно перебувати в пошуку нових ідей. Так, професія теж моментами непроста, та ще й потребує натхнення, але можна бути впевненим у тому, що вона ніколи не втратить актуальності. |