Якщо ви працювали чи продовжуєте працювати в сфері готельного бізнесу, нижчевикладена інформація вам, безперечно, відома. Якщо ж ні, прислухайтеся до наших порад, а саме – не хаміть працівникам готелів… бо у відповідь отримаєте непомітну для вашого ока помсту.
Кей-бомбінґ.
У готелів багато способів, як помститися хамовитим туристам. Чи не найпоширеніший (і найпростіший) – блокування ключ-карти, або «key-bombing». І якщо у вас виникли проблеми з доступом до вашої кімнати, поміркуйте, чи не образили ви перед цим когось на ресепшені. Хоча з карткою можуть просто виникнути технічні проблеми (і таке трапляється).
«Готельний тероризм».
Назвемо це так, адже дійсно хамовитим туристам може ох як не пощастити. Щоправда, вони про це навіть не знатимуть. Приміром, їхню щітку можуть «викупати» в унітазі, або ж «забруднити» у якийсь інший спосіб. Або «забудуть» перестелити ліжко після попереднього клієнта. До слова, чимало покоївок заощаджують у такий спосіб час: замість того, щоб повністю перестеляти ліжко, вони проходяться липкою стрічкою по постільній білизні, поправляють ковдру – і готово.
Найгірша кімната готелю.
Ще один спосіб готельної помсти, коли турист сходу нагрубив на ресепшені – це помістити його в найгіршу кімнату в готелі, яка є в даному класі. І якщо клієнт міг би отримати дійсно добрий люкс, він отримає найгірший варіант. Та це ще не все: грубіяну можуть перестелити простирадла найогиднішого клієнта.
Що цікаво, найчастіше неввічливість до персоналу готелів проявляють багаті туристи. Вони досить часто мають звичку поводитися з нижчими за соціальним статусом людьми так, як не повелися б із рівними собі. Що ж, миттєва карма з боку готельних працівників їм теж «прилітає» регулярно.
Те саме можна сказати про хамство в бік працівників закладів громадського харчування. Грубіян ніколи не дізнається, плюнули йому в страву, чи ні. Як це визначити, якщо смак страви від того не зміниться, чи не так? Тим паче, якщо клієнт напідпитку. Знаєте, до яких хитрощів вдаються бармени та офіціанти, коли бачать, що за столиком клієнти уже «такі як треба»? Вони можуть в графин замість дорогої горілки налити дешеву, щоб підзаробити на різниці цін. Але якщо проявляти ввічливість до барменів та офіціантів, навіть будучи «під градусом» – будьте певні, з вами теж поведуться достойно. І натомість зароблять на інших клієнтах, більш хамовитих і невихованих. Ну й помстяться їм у свій спосіб, звісно. |