Кажуть, що до всього «гарного» людина звикає досить швидко. Щодо того, чи можна вважати проявом «гарного» сьогоденну популярність віддаленої роботи, звичайно, можна посперечатися, однак, згідно даним одного з досліджень, чимала кількість працівників не збираються «повертатися до офісів, навіть після остаточного подолання пандемії коронавірусу в світі.
Опитування, яке проводила відома консалтингова компанія Robert Half, принесло цікаві результати, які свідчать про існуючу, саме серед працівників, популярність віддаленого типу роботи. Згідно даних дослідження, 34% респондентів, а це - майже кожен третій найманий робітник компаній, які працюють у віддаленому режимі, не горять бажанням повертатися до звичної роботи в офісах.
Уточнюючи власну відповідь, чимала кількість серед таких учасників опитування, підтвердили, що «скоріше звільняться», аніж повернуться до стандартної праці за столами офісів.
Також, близько половини опитаних респондентів – працівників, 49%, зізналися, що віддають перевагу так званій «гібридній схемі» праці, коли в офісі можна находитися лише де-який час, увесь інший час, працюючи вдома.
26% опитаних найманих працівників, взагалі, принципово не хочуть повертатися до роботи в офіси, а 25% (четверта частина співробітників – респондентів) виступає проти популяризації роботи з дому.
При цьому, дослідники зауважують, що така певна «свобода вибору» може таки й по-інакшому вплинути на думку опитаних співробітників, та посприяти їх поверненню до офісів. Або, наприклад, таке повернення стане умовно «добровільним», у разі, якщо їх роботодавці та уповноважене керівництво прийме, таке рішення, як визначення необхідного робочого часу на власний розсуд. У такому разі, більшості віддалених працівників може стати незручно працювати саме віддалено, й вони просто будуть змушені переходити до більш знайомої оф-лайн роботи.
Серед опитаних працівників чимала кількість позитивно відноситься й до інших певних «бонусів» та «переваг» більш вільного віддаленого типу праці. Наприклад, вони зазначали «плюси» відсутності дрес-кодів та інших «відволікаючих чинників», а також раділи наявності домашнього «індивідуального робочого простору».
Крім того, опитування виявило, що частина співробітників серед респондентів дослідження, чекає від роботодавців певних компенсацій фінансових витрат, наприклад, «на дорогу», які збільшилися завдяки численним карантинним обмеженням, та надання якої-небудь «допомоги» (у тому числі, знову, фінансової) у догляді за дітьми, які змушені залишатися вдома, під час карантинного закриття учбових закладів країни.
|