Ми живемо у часи, коли події, надто швидко оновлюються, тому обирати «найбільш головне» серед новин останнього часу, стає дедалі складніше. Але, незважаючи на те, які новини ви визначите, у якості головних для себе, про наявність де-яких змін, просто необхідно знати вчасно.
Наприклад, однією з найбільш суттєвих новин став початок дії закону, який передбачає обов’язковий перехід сфери обслуговування на українську мову, під час спілкування з клієнтами. Такі оновлення запрацювали, починаючи з 16 січня та також, порушення цього законодавства наслідує стягання певних штрафів, передбачених законом.
Норми закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», в одній зі своїх статей (параграф №30), передбачають те, що «надавачі послуг повинні будуть обслуговувати клієнтів, надавати інформацію про товар лише українською. Виняток — якщо клієнт сам попросить звертатися до нього іншою мовою».
Цих норм мають дотримуватися наступні суб’єкти господарювання:
- підприємства, установи та організації незалежно від їх форми власності;
- фізичні особи-підприємці;
- державні службовці.
Якщо коротко, то починаючи від інтернет-магазинів, звичайних магазинів «офф лайн», супермаркетів, кінотеатрів, бібліотек, закладів харчування, закладів освіти й медицини, а також, таких, що надають соціальні, юридичні, транспортні та інші послуги – вся без винятку сфера обслуговування в Україні має спілкуватися нарешті виключно «солов’їною».
Звичайно, така норма не розповсюджується на приватне спілкування та проведення релігійних обрядів.
За дотриманням вимог закону, пильно стежитимуть уповноважена особа із захисту державної мови та її представники на місцях. Можливо, це не славнозвісний «мовний патруль», яким лякають один одного українофоби, але порушників законодавства збираються штрафувати. Щоправда - не відразу. Якщо у звичайному чи інтернет-закладі буде виявлено порушення та до споживачів робітники звертатимуться (за власним бажанням) не державною мовою - спершу такому закладу оголосять попередження. Та, вже у разі повтору такого порушення, на заклад буде накладено штраф від 5 100 до 6 800 гривень.
Крім цього нововведення, не так давно, українська столиця отримала 20-те місце у рейтингу серед-50 міст світу, найбільш зручних для віддаленої роботи. Рейтинг вже не вперше складено за ініціативою англомовного інтернет-ресурсу «Big 7 Travel».
Хороший рівень інтернет-з’єднання, чимала кількість просторів типу «коворкінг» та… «відносно невисока» на думку дослідників, вартість життя – ці «плюси» Києву, окремо вказали творці такого рейтингу міст. Також, на думку авторів дослідження, це «чудовий варіант для тих, хто хоче познайомитися з унікальною культурою України або помандрувати. Адже, щоб поїхати з Києва до інших міст Європи, великий бюджет не потрібен», - пишуть у виданні.
Також до популярного рейтингу потрапили такі міста світу, як Берлін, Буенос-Айрес, Куала-Лумпур, Вільнюс, Сеул, Марракеш, Ханой, Токіо, Хошимін, Стамбул, та де-які інші. Таллінн отримав перше місце рейтингу, столиця Грузії Тбілісі — друге місце, на третьому - столиця Сербії Белград.
|