Опитування, що проводила одна з відомих міжнародних платформ «мисливців за головами» показали фактори, які мотивуватимуть персонал до більш плідної праці. Попри те, що у списку факторів, що найбільш мотивують робітників до самовідданої праці вряд чи знайдеться щось нове, оновити цей перелік у своїй свідомості не завадить ані найманим працівникам, ані роботодавцям.
Грошова мотивація
За результатами цього дослідження, майже 73% опитаних респондентів відповіли, що єдине, що здатне мотивувати їх до вдосконалення результатів їхньої праці – це, звісно, гроші. Всілякі премії та надбавки до чільних заробітних плат, дійсно, непогано стимулюють ефективність труда, проте, виявилися й такі респонденти, які взагалі обійшли такий пункт у відповідях стороною.
Більш за все, таких респондентів виявилося у напрямках адміністративного персоналу та телекомунікацій, ІТ сервісу та продажів (від 10% до17%). В цих сферах чимало початківців, яких приймають на роботу постійно, тому, для цієї категорії працівників, найбільш важливим є наступний мотиваційний пункт.
Просування кар’єрними сходами
Близько 36% респондентів серед тих, хто прийняв участь в опитуванні, відзначили важливість надбання авторитету для побудови власної кар’єри, тож поставили цей пункт вище за гроші. Вони готові працювати значно більше, якщо це приведе до бажаного підвищення посади та обіцятиме більші перспективи зростання у майбутньому.
Команда як родина
Близько чверті (26%) респондентів заявили, що належне відношення у колективі, яке перетворює команди на справжні родини та поєднує близьких за духом людей, також, доволі вагомий мотиватор, що може стимулювати до більш плідної роботи. Як свідчить опитування платформи, що проводилося до того. відсутність такого командного духу сприяє, навіть, звільненню працівників, які шукають саме цього. Про це в опитуванні зазначали 32% респондентів.
Добре слово
Як відомо, добре слово приємно навіть кішкам й 20% серед учасник опитування підтвердили, що лише похвали від керівництва буває досить для того, щоб працівник накинувся на роботу із новими силами та хистом.
Зрозуміння того, що людину помітили та відмітили, стимулює її до нових звершень. Проте, не слід зловживати лише одним добрим словом для того, щоб мотивувати власних працівників. Додаючи до похвал трохи матеріальної зацікавленості, можна досягти значно більших мотиваційних ефектів. |