Незважаючи на те, що за даними досліджень, майже 75% українців, що працюють віддалено завдяки карантинним заходам, з останніх сил переборюють такий формат праці, «дистанційка» все ж таки набирає не аби якої популярності в Україні, а ще більше в інших країнах світу.
Великі світові компанії, зокрема такі, що працюють у цифрових напрямках, одна за одною схиляються до намірів не поспішати повертати співробітників назад до офісів.
Наразі, всесвітньовідомий Twitter вже дозволив тим зі своїх робітників, кого влаштовує віддалена робота, залишатися працювати у такому форматі. Facebook та Google поки що дозволили працювати усім бажаючим у подібному форматі до кінця поточного року. До осені, не чекають в офісах робітників Amazon та Microsoft.
Проте, вітчизняні роботодавці, поки що, здебільше залишаються прихильниками класичного формату офісної роботи. Лише чверть бізнесменів, наважилися продовжити працювати у форматі віддаленої роботи.
Більш ніж 65% серед власників бізнесів в Україні, все ж таки мають певні незадоволення таким типом праці своїх підлеглих. Майже 40% скаржиться на труднощі контролю працівників, що працюють віддалено, хоча про зниження продуктивності праці заявили лише 23% з них. Ще, близько 5% кажуть про певні «технічні ускладнення», які не дозволяють повноцінно перейти на дистанційну роботу.
Серед тих, хто цілком задоволений форматом «дистанційки», більшість розмірковує над тим, щоб таким чином заощадити витрати на оренду офісів та обладнання робочих місць усім необхідним. Ще певний відсоток українських роботодавців, планує дозволити працівникам працювати у такому форматі кілька днів на тиждень, чергуючи віддалену працю з класичною офісною.
До речі, уряд почав збільшувати кількість громадського транспорту, враховуючи те, що з кожним тижнем, все більше українців почнуть виїжджати до своїх робочих місць. До цих пір, рідким транспортом могли користуватися лише робітники окремих державних служб, підприємств та компаній, що узгодили свою працю з урядом, як необхідну. Інші роботодавці, які мали змогу не припиняти зовсім своєї діяльності, здебільше вирішували доставку робітників власними силами, орендуючи окремий транспорт або сплачуючи робітникам «проїзні» для того, щоб вони могли скористатися послугами таксі.
|