Дослідження що поводив один з відомих українських майданчиків з працевлаштування виявили те, що найбільш цікаво для роботодавців, які підшукують собі персонал.
Проводячи опитування серед фахівців, що мають суттєвий досвід з найму робітників та працюють у HR службах або у рекрутингу, дослідники сформували декілька головних аспектів на які частіше звертають свою увагу такі спеціалісти.
По-перше рекрутера чи роботодавця цікавить досвід роботи кандидата. На це звертають увагу більш ніж 53% опитаних спеціалістів. Дивлячись на інформацію. Що надає кандидат про свої досягнення та досвід у цілому, фахівці намагаються зрозуміти які цілі ставила перед собою людина та як далеко змогла просунутися у їх здобутті.
Кількість робочих місць та те, як часто їх змінював кандидат – також важливі данні для рекрутера. Саме на їх основі буде зроблено висновки щодо того, чи залишався кандидат на «фаховому» професійному шляху, або «кидався» з однієї роботи до іншої, дуже часто змінюючи роботу. Від цього буде залежати не тільки те, про що його питатимуть на співбесіді але й те, буде його кандидатура визнана надійною для подальшої співпраці.
Грамотність, також, є тим самим аспектом, рівняючись на який рекрутери будуть приймати рішення щодо подальшого спілкування з кандидатом. Навіть невеликі помилки та «описки» можуть стати ключовим моментом у прийнятті рішення забракувати кандидатуру.
Ще, 5% роботодавців та їх представників звернуть увагу на ваше останнє місце роботи та причини за якими ви залишили його. Можливо звільнення за власним бажанням з гарної роботи буде розцінене, як спроби звільнити кандидата «без зайвого скандалу» за суттєві порушення й тому на цьому моменті його життя буде поставлено особливий акцент при співбесіді.
Будь-яка додаткова інформація, зокрема по те чим цікавиться кандидат у вільний час або які хобі має, також цікава потенційному роботодавцю. Для багатьох, такий внутрішній світ людини, може сказати про неї більше, ніж інформація про її освіту чи досвід. Не менш цікавить рекрутерів й фото, яке прикріплює кандидат та посилання на його акаунти у соціальних мережах.
Останні вивчаються найбільш прискіпливо та те, що може бути знайдено там, вже не раз серйозно впливало на прийняття рішення про подальше спілкування з шукачем та співпрацю із ним.
Щодо соціальних мереж та того контенту, який людина розміщує в них – останнім часом, це стає все більш вагомим у випадках, коли мова йдеться про відповідальні посади та роботу. Тому, користуючись соцмережами, пам’ятайте про це й намагайтеся заздалегідь уникати розміщення можливого компромату на вас. Як на вдалого фахівця та серйозну людину.
|