Говорячи про те, як успішно увійти до нового колективу на новому робочому місці, слід зауважити, що багато у цьому питанні залежить від того, кому це потрібно.
Яким би не виявився колектив, що на вас чекає, по-перше, відносини у ньому для вас будуть виходити з того, як ви самі станете поводитися. Для того, щоб уникнути зайвих непорозумінь, опинившись на новій роботі, спитайте в себе декілька питань та дайте на них відверті відповіді.
Наприклад, розуміння чим ви насправді зможете бути корисним у колективі, який вже склався та працює, допоможе вам уникнути зайвих питань чи обурень щодо своєї «важливості» у процесі праці та ролі у колективі, взагалі.
Слідом, задайте собі питання про те, як реально ви зможете заробити авторитет у цьому конкретному колективі та що тут, дійсно цінується. Зрозумійте на кого ви зможете покластися майже одразу, а хто може виявитися вашим таємним «ворогом» чи конкурентом.
Зрозумівши це, ви зрозумієте й те, які саме навички вам треба розвивати, щоб досягти успіху та, як взагалі прийнято поводитися серед цих, нових для вас людей.
Такі відповіді допоможуть вам скоріше знайти своє місце у команді та побудувати нормальні взаємовідносини із колективом. |