У багатьох з нас трапляється таке, що при відсутності наявних ознак поганого ставлення колег, ми все ж таки відчуваємо певну напругу та їхнє незадоволення нами.
Мова не йдеться про випадки, коли ті самі «колеги», геть неправі чи може просо погані люди. Просто іноді, виправдовуючи себе, ми можемо не звертати уваги на ті аспекти нашої поведінки, які дратують оточуючих та приводять до поганого ставлення до наших персон.
Наприклад, якщо ви постійно відволікаєтесь та не слідкуєте за ходом розмови чи обговорювання робочих питань, то цим демонструєте своє ставлення до спільної праці. Звичайно, це не може бути до вподоби колегам та керівництву.
Якщо ви постійно перебиваєте промову інших, навіть із цілком своєчасними зауваженнями, це також не додає вам балів в очах співрозмовників.
Нездатність до визнання власних помилок, занадто самовпевнена поведінка – це одні з багатьох факторів, яке створюють погане враження в оточуючих нас людей.
Також, занадто шумливі люди можуть становитися сильними подразниками для колективу, тому треба поважати працю інших та намагатися стримувати свій ексцентричний чи просто «дуже емоційний» характер. |