Навіть, якщо ви е з тих керівників, хто полюбляє лаятися та поводити себе із підлеглими, якимось іншим, неналежним чином, те «що» чи «як» ви кажете до колег та персоналу, що вам підпорядковується, може впливати на людей різним чином.
Наприклад, дуже негативно люди ставляться до фраз та порад від керівництва , які мають вставки, на кшталт «але». Бо, коли людина чує, що вона «працює сумлінно й добре, але…», нічого крім цього «але», вона вже не сприймає. Тож, запам’ятовує саме негатив по відношенню до себе та своєї праці.
Нагадування про те що «немає тих, кого не можна замінити», також з уст керівника сприймаються підлеглими, як своєрідні натяки на «однорідність» колективу, в якому немає яскравих індивідуумів.
Іноді, на перший погляд, прості запитання керівництва до співробітника, як він сам оцінює свою роботу, можуть стати двозначним натяком на те, що керівництво вже склало свою думку, а зараз, надає підлеглому шанс її вгадати.
Поради розбиратися самостійно та орієнтуватися на інші пріоритети, ніж ті, що визначили підлеглі, також, треба виказувати разом з «уточненнями». Людина – вразлива по суті, здатна сприймати більшість критики особисто, незважаючи на об’єктивність таких думок.
Але ж, вам, як успішному керівнику, навряд чи треба, щоб що-небудь вносило дисонанс у роботу вашої команди. |