pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Професія далекобійника – які труднощі підстерігають в дорозі?

  Поки ми спимо у теплих ліжках і затишних домівках – вони працюють цілодобово; поки ми відзначаємо новорічні свята чи просто відпочиваємо на вихідних з рідними чи друзями – вони перебувають за кермом. Так, ця професія оплачується непогано, але легкою її аж ніяк не назвеш. Перерахуємо труднощі, з якими стикаються далекобійники у своїй професії.

• докладніше

Ринок праці під час війни та найбільш оплачувані робітничі спеціальності

  До війни український ринок праці демонстрував стабільне зростання. Як свідчать аналітичні дані з порталів працевлаштування, на одну вакансію в середньому претендувало близько 1,5 кандидата. Тобто фактично кожен пошукач міг отримати роботу. Після 24-го лютого 2022 року кількість вакансій на українському ринку праці впала до рекордно низьких показників – 7% від довоєнного рівня.

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Злети і падінння молодих бізнесменів


Сьогодні все легше почати власний бізнес. Навколишні умови сприяють тому. В цьому році молоді українці залучили сотні тисяч доларів інвистицій на розвиток своїх проектів. Проте велика кількість стартапів зазнала краху або переживає повільний розвиток. Журнал Forbes виділив кілька причин фіаско.

Упор на ідеї

Красиві слайди і хороша ідея - це цікаво, та це не називається бізнесом. Ідея залишається лише ідеєю, попри те що вона - ядро бізнесу. Перша ідея найчастіше виявляється помилковою. Це нормально. Підприємець повинен робити помилки, потім їх обдумувати і корилювати свій продукт. Для цього необхідно визначити свого покупця, описати ринок, розібратись з каналами продажів.

Копіювання бізнес-моделі великої компанії

Існує думка, що потрібно копіювати моделі великі компаній. Але це помилка. Вони зовсім інші, зі своїми особливостями і відмінностями. Великі компанії використовують відомі бізнес-моделі. А молодим підприємцям варто вчитись шукати нові масштабовані бізнес-моделі, нові ринки, нові технології. Статистика повідомляє про 10% початківців, які зуміють знайти свою моделі і лишитись на ринку. 90% не переживуть стадії розвитку. Хто знає, до якої категорії віднести тебе?!

Невірна оцінка ризиків

У деяких сферах стартапи мають великі технологічні ризики: наука, біотехнології, охорона здоров'я. Технологія може не заробити, але вам знадобляться роки, щоб з'ясувати це. Чи вдасться компанії вирішити глобальну проблему - це не питання споживчих або ринкових ризиків. Все зав'язано на технології. Поки такі компанії не передбачать всі технологічні ризики, їм не слід думати про споживачів і прибутки.

Невміння вчитися у споживачів

Жоден бізнес-план не витримує першого контакту з споживачем. Все, що показують мені в презентації, - насправді ідея. Також презентація не покаже, чи як підприємець буде працювати завтра. Підприємець має вміти працювати і навчатися у споживачів і ринку.
Секрет успішності підприємця не в розумі, а в здатності вчитися у своїх споживачів. Оскільки ринок не стоїть на місці, підприємець не повинен сидіти склавши руки і стежити за розвитком ринку, повиннен постійно відповідати на реакції клієнта. Це стане рушієм змін на основі відгуків ваших клієнтів. І це одна з найважливіших речей для успіху.

Інвестор - грошовий мішок

Досвідчені інвестори мають від 8 до 12 портфельних проектів одночасно. У день вони переглядають до тисячі стартапів, проводять десятки відборів.
В момент підготовки презентації для інвестора, треба розуміти, що він у декілька разів досвідченіший, у нього за плечима більше помилок, більше успіхів. Досвідчені інвестори і досвідчені підприємці - багато вартують.

Зрозумілість всього

Часто при демонстрації своєї ідеї підпприємці забувають про правило простоти. За умови у участі в конкурсі стартапів чіткі, добре структуровані презентації виділяюоь серед інших.
Варті уваги суть проекту, покажіть свої сильні сторони. Це потребує вміння, яке можливо отримати на мікро-MBA школі Career Factory

Зв'язки з громадськістю та маркетинг

Це дуже важливий момент для розширення вашої цільової аудиторії. Існує безліч способів її роздобути, але, можливо, найпростішим є залучення ЗМІ для розповіді суспільству .
Запуск нового сервісу в даний час практично неможливий без добре структурованої стратегії і успішної рекламної кампанії.

 











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2025 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту