pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Как безболезненно сменить работу

 Самое первое с чего необходимо начать – это найти работу. Настоятельно не рекомендуем вам увольняться, пока вы окончательно не нашли новое место работы и вам не предложили работу в нем. Самый лучший вариант, когда вы находите работу и уже тогда увольняетесь, переходя с одного места на другое без потери денег и времени на поиски трудоустройства. Таким образом вы просто меняете работу, а ваши функции могут даже остаться прежними.

• докладніше

Если хочешь нормально общаться с коллективом...

 В общем, исключив из лексикона эти фразы, вы уж точно ничего не потеряете,а возможно, и сумеете наладить (если требуется) свои отношения с коллективом

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Керівник - не посада, а здатність


КЕРІВНИК — НЕ ПОСАДА, А ЗДАТНІСТЬ


В інтерв’ю щотижневику «Контракти» Пол Брідл, бізнес-консультант зі світовим ім’ям, який присвятив вивченню питання лідерства 14 років, зазначив, що невід’ємною складовою лідера є вміння вести за собою людей, а не керувати ними. Керувати можна речами, часом, бюджетом...


Керівник - не посада, а здатність
Тетяна Онопрієнко,
керівник служби по роботі
з персоналом ТОВ «Лара»

Із приходом лідера на керівну посаду організація процвітає, і після звільнення… також. Яких кандидатів на вакансії керівника чекають українські роботодавці? Питання коментує Тетяна Онопрієнко, керівник служби по роботі з персоналом ТОВ «Лара».

Із розширенням сфери діяльності перед багатьма підприємцями постало питання добору персоналу на керівні посади. Специфіка нашої роботи — торговельний бізнес, отже, з відкриттям нових магазинів виникла необхідність добору персоналу в повному складі, від прибиральниць, касирів, продавців до керівників підрозділів та служби охорони.

Я переконана, що претендувати на відповідальну посаду керуючого торговим залом чи адміністратора може, передусім, людина професійно освічена (бухгалтерська, економічна або юридична освіта), з певним досвідом роботи (бажано організаторської, з клієнтами) та особливими людськими якостями. Ані вік, ані стать керівника не мають значення для налагодження ритму роботи та створення атмосфери довіри в колективі. А от очолювати службу охорони має людина з військовою підготовкою або звільнена з лав спеціальних служб (правоохоронні підрозділи, що пов’язані з економічними правопорушеннями та діяльністю торговельних організацій). Такі претенденти, як правило, мають досвід роботи в екстремальних ситуаціях: у натовпі відвідувачів у «час пік», передбачення вірогідності крадіжок з боку покупців чи робочого персоналу... Керівникові в будь-якій сфері діяльності необхідно володіти знаннями щодо організації робочого процесу. Зокрема йдеться про доставку товару до магазину, оформлення документів, закупку, питання матеріальної відповідальності, додержання норм законодавства тощо.

Під час добору персоналу велика увага приділяється співбесіді з пошукачами, адже у такий спосіб можна визначити їхню компетентність, ініціативність і новаторський підхід до справи. При співбесіді визначаються якості лідера, потім — сумісність у колективі, активність, комунікабельність, витривалість до стресових ситуацій, здатність швидко приймати виважені рішення та спрямованість на позитивний кінцевий результат. Особливо зазначу, що керівники всіх підрозділів беруть безпосередню участь у доборі персоналу своїх відділів, тобто дають практичні рекомендації щодо майбутніх підлеглих. На цьому етапі роботи важливим є знання психології людини, навичок проведення співбесіди з претендентами, знання особливостей корпоративної культури.

Із власного досвіду скажу, що професійна компетентність і прагнення кар’єрного росту є провідними в діяльності і керуючого магазином, і начальника служби охорони. Бажання працювати завжди допомагає людині при працевлаштуванні. Перед співбесідою раджу не переоцінювати своїх знань та можливостей, а намагатися дати собі реальну самооцінку, проявити найкращі якості, адже керівник-професіонал завжди залишається насамперед людиною, яка або може об’єднати зусилля певної кількості людей і скорегувати дії, або ні. Я впевнена, робота сучасного керівника має бути поставлена так, щоб об’єднувати робітників, надавати їм можливість для самореалізації, морального і матеріального задоволення обраною спеціальністю. А щодо заробітної плати, запевняю, висококваліфікований спеціаліст завжди отримує належну йому і повагу, і матеріальну винагороду. Задля того, аби людина мала не лише матеріальне заохочення до плідної роботи, впроваджуватимемо навчальні лекції з планування кар’єри, організовуватимемо навчання працівників робочих спеціальностей на робочих місцях та постійно займатимемося підвищенням кваліфікації співробітників. Ці заходи, на мою думку, сприятимуть зміцненню колективу, росту лояльності працівників до підприємства та нададуть можливість запобігти плинності кадрів.
 
Марина ДОЛИНЕЦЬ
Фото Олексія ІВАНОВА











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту