Понад 83% австрійських компаній мають скарги на нестачу фахівців, а 40% з них, вже заявили про зниження продажів товарів та послуг, що відбувається завдяки цьому браку.
В наш час мало хто заробляє виключно тією професією, яку отримав в юності. За даними соціологічного опитування, що було проведено в минулому році Державним інститутом проблем сім’ї та молоді, рівнем отриманої освіти незадоволені 40% населення. Значна кількість незатребуваних спеціалістів йдуть найкоротшим шляхом, для більш-менш гідного працевлаштування обирають курси ( бухгалтерів або масажистів). Проте, якщо ваші життєві запити не може задовольнити курсове навчання, наприклад, ви вже працюєте на солідному виробництві або заснували власну справу — доцільно подумати про другу вищу економічну освіту.
Безумовний лідер в цій області — Інститут підготовки кадрів промисловості, головний навчальний заклад Мінпромполітики України ІІІ рівня акредитації, добре відомий читачам наших попередніх публікацій.
Другу вищу освіту тут надають за спеціальностями:
· Фінанси (спеціаліст з фінансів)
· Облік і аудит (спеціаліст з обліку і аудиту)
Форми навчання — денна, заочна і очно-заочна. Готують також молодих спеціалістів. Інститут, що відсвяткував у минулому році своє 56-річчя, багатий традиціями і славною історією, є лауреатом міжнародного академічного рейтингу популярності і якості «Золота фортуна», внесений до «Золотої книги української еліти».
— Основне наше завдання — підвищення кваліфікації державних службовців, керівників і провідних спеціалістів (фінансистів, бухгалтерів, економістів, юристів, маркетологів, кадрових працівників, спеціалістів з охорони праці) підприємств України, що підпорядковані Мінпромполітики, — розповідає проректор інституту з навчально-методологічної роботи Тетяна Василівна Бичек. — Працюємо, враховуючи конкретні потреби підприємств, у тісному зв’язку з виробничим процесом. Другий важливий напрямок — перепідготовка фахівців із закінченою вищою освітою — це близько 80% слухачів. Наприклад, сьогодні до нас із задоволенням звертаються дипломовані викладачі математики, інформатики, спеціалісти з технічною освітою. Засновані ними 10-15 років тому малі підприємства перетворилися на солідні фірми, ефективно керувати якими неможливо без економічних знань та чіткого розуміння суті економічних процесів.
Специфіка роботи висуває особливі вимоги до професорсько-викладацького складу. З фахівцями, які мають певний життєвий досвід, повинні працювати професіонали найвищого рівня, які знають відповіді не лише на питання з навчальних дисциплін... Лекції читають виключно висококваліфіковані спеціалісти з великим досвідом практичної та науково-методичної діяльності. Залучаємо також кращих викладачів з інших ВНЗ, зокрема, Податкової академії, Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Особливості навчального процесу в системі контролю знань. Програми перепідготовки формуються відповідно до потреб ринку праці і затверджуються МОНУ. Обравши очно-заочну форму навчання, слухачі відвідують заняття двічі на тиждень, що дає можливість повноцінно засвоювати навчальну програму практично без відриву від виробництва. До послуг студентів — велика бібліотека, фонди якої щороку поповнюються, два комп’ютерних класи з доступом до мережі інтернет, конференц-зал. Сесії призначаються тільки у вільний від фінансово-бухгалтерської звітності період. Індивідуальний графік консультацій складається з урахуванням побажань студентів. До речі, ми сприяємо і працевлаштуванню наших випускників: проводимо відповідні зустрічі з керівниками підприємств, понад 15 років продуктивно співпрацюємо з міським та обласним центрами зайнятості.
Дружелюбна атмосфера — невід’ємне реноме інституту. Ми, викладачі, сприймаємо слухачів як колег, адже у нас спільна справа. Тим більше, що серед них зустрічаються надто цікаві, солідні та поважні люди, спілкування з якими корисне і повчальне. Відносно невисока вартість курсу навчання, плату за яку можна вносити поетапно. Для іногородніх студентів є гуртожиток з хорошими умовами проживання. Взагалі навчальний процес налагоджений так, щоб слухачі почували себе максимально комфортно і повністю були зосереджені на заняттях. Мабуть, саме тому майже 80% слухачів поступають до інституту за рекомендаціями випускників.