pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Как показать, что вы можете работать в команде

 Работа в команде – важное умение, которому должен научиться любой специалист. Многие технические профессии построены на работе всей команды, где каждый ее член выполняет свою какую-либо функцию, а результат работы оценивается в целом.

• докладніше

В Україні зменшилася кількість працевлаштованих офіційно

 При тому, що Україна має 17 мільйонів громадян працездатного віку, на початок року у Держстаті фіксували понад 45% працевлаштованих офіційно

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Ділова розвідка: знаєш, що робиш і робиш, що знаєш


ДІЛОВА РОЗВІДКА: ЗНАЄШ, ЩО РОБИШ І РОБИШ, ЩО ЗНАЄШ



Хто є хто? Як не помилитися? Що обрати? Відповіді на ці питання хвилюють і тих, хто переймається розвитком, підвищенням результативності, прибутком свого бізнесу.
Ділова розвідка:  знаєш, що робиш і робиш, що знаєш


Зазвичай процедура розв’язання таких завдань включає кілька підзавдань, наприклад: вивчення великих гравців ринку; виявлення особливостей і перспектив розвитку головних конкурентів; вивчення потенціалу і надійності партнерів; аналіз інноваційної діяльності основних конкурентів; визначення основних (політичних та економічних) чинників, що впливають на ринок; аналіз ситуації, що складається, та прогноз її розвитку; визначення сильних і слабких сторін продукту, що виробляється.

Звичайно, для кожного конкретного випадку список розробляється окремо. Для проведення якісних досліджень такого спрямування необхідно мати відповідне інформаційне забезпечення, яке не тільки запобігає втратам, а й приносить значний прибуток.

Отримання точної, своєчасної і глибокої інформації про стан справ у конкретній компанії має на меті збирання інформації зі ЗМІ (спеціалізованих, регіональних видань тощо). Згодом відібрана інформація систематизується і на основі аналізу робляться первинні висновки. У подальшому дані доповнюються й узагальнюються із долученням експертів, які мають спеціальну професійну освіту і досвід роботи в конкретній галузі протягом багатьох років.

Зазвичай, інформація потрібна терміново, на цю мить, аби мати змогу адекватно оцінити ситуацію, що постійно змінюється на ринку. Звідси — нові форми ділової розвідки — програмні продукти, портали тощо. Правильно обраний інструментарій забезпечить і оптимальний пошук критично важливої інформації для прийняття рішень.

У сучасному бізнесі можуть утриматися лише ті, хто приймає рішення, спираючись не лише на інтуїцію, а й на точну і своєчасну інформацію.

КОМПЕНСАТОР ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ

Компанії, які спеціалізуються на діловій розвідці, все більше користуються попитом і стають загальноприйнятою частиною бізнесу. Із розвитком комп’ютерних технологій чимало функцій «агентів 007» стали легально здійснюватися професіоналами, які вміють збирати й аналізувати інформацію.

Не варто вважати спеціалістів ділової розвідки промисловими шпигунами. Їхня діяльність є законною. Але правові та етичні межі не завжди співпадають. Наприклад, один із банків замовив звіт про потенційного клієнта. Виявилось, що з фінансами у підприємства все гаразд, але за ним стоїть особа, яка звинувачується у військових злочинах. Аби перестрахуватися, банк запросив у майбутнього партнера офіційну довідку про відсутність зв’язків з військовими структурами, чим переклав відповідальність на нього і згодом уникнув великого політичного скандалу.

Значна кількість професіоналів ділової розвідки служили в секретних службах. І часом їм нелегко відмовитися від відомих, випробуваних методів роботи. Втім, аби одержати відповідну інформацію, можна і не встановлювати підслуховуючі пристрої. Вміння відбирати, порівнювати й аналізувати відкриту інформацію повною мірою заміняє застосування «жучків». Ще один приклад.

Консалтингова фірма, що здійснює ділову розвідку, одержала завдання вияснити, де компанія-конкурент планує будівництво нового заводу. Спочатку співробітник фірми з’ясував із преси, хто проводить набір кадрів для конкурента. Потім проаналізував місцеву пресу і виявив у газеті провінційного містечка оголошення про прийом на роботу спеціалістів за профілем виробництва. Звернення під виглядом пошукача дало вичерпну відповідь на питання, що цікавили.

Хоча методи ділової розвідки ще тільки формуються, однак без застосування сучасних комп’ютерних технологій та умінь працювати з інформацією позитивних результатів не дасть. І йдеться не стільки про роботу із засобами масової інформації, скільки зі спеціальними, складними інформаційними системами, що забезпечують доступ до всіх відкритих фінансових та економічних баз даних.

Фірми, які здійснюють ділову розвідку, у своїй роботі користуються інформацією, що одержують зі ЗМІ, внутрішньофірмових, банківських, урядових звітів, а також прогнозованих досліджень.

Ділову розвідку необхідно сприймати як частину маркетингу в бізнесі. Тут у неї суттєві переваги: по-перше, її результати найбільш об’єктивні і, по-друге, будучи частиною маркетингу, діяльність ДР надійно прихована від сторонніх очей.

У РАМКАХ ЗАКОНУ

В умовах сучасної конкурентної боротьби першочергового значення набуває розвідка намірів конкурентів, вивчення основних тенденцій розвитку бізнесу, аналіз можливих ризиків. Останнім часом ці задачі розв’язуються в рамках нової дисципліни, що отримала на Заході назву «конкурентна розвідка» (competitive intelligence). На відміну від промислового шпигунства вона є легальним заняттям і діє у межах існуючих законів.

Важливим напрямком її діяльності є робота з відкритими джерелами інформації. Досягнення конкурентної розвідки пов’язані з широким застосуванням нових інформаційних технологій, передусім, з Інтернетом, спеціалізованими базами даних, пошуковими програмами, сховищами інформації тощо.

Можна розглядати різні національні особливості організації і проведення конкурентної розвідки в різних країнах світу (США, Японії, Франції, Німеччині, Росії), але у всіх — спільні задачі і методи, що застосовуються у розвідувальній діяльності державних спецслужб та ділових структурах.

 
Світлана ХАНЕНКО











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту