pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Резюме

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Если командная работа – не ваш конек

 Несмотря на то, что на собеседовании каждый специалист отвечает, что с легкостью работает в команде, на самом же деле, не каждый горит желанием и вообще понимает ее суть. Поэтому, чаще всего, специалисты обучаются командной работе уже в процессе ее выполнения. Большинство специалистов, столкнувшись с командной работой, соглашаются, что это не их конек. Но что поделать, работа не волк и выполнять ее необходимо.

• докладніше

О чем спрашивать на собеседовании

 Хороший шанс для многих соискателей узнать больше информации о работодателе – собеседование, но не все специалисты грамотно используют его. В большинстве случаев причиной является незрелость и неопытность. Многим соискателям неудобно расспрашивать работодателей, но необходимо понимать, чем больше вы узнаете о работодателе, тем скорее сможете определиться на счет этого рабочего места. 

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

«Не талантом єдиним»


«Не талантом єдиним»


Панує думка, що для занять музикою потрібно мати особливий хист. Пристрасть до неї чи то переймають від батьків-музикантів, чи то здобувають, почавши з самого малечку грати на музичних інструментах. Та виявляється, що усе це — чинники досить другорядні. Головне — інше...
«Не талантом єдиним»
Ректор Національної музичної академії імені Чайковського Володимир РОЖОК за фортепіано у своєму кабінеті


В тому, що без щоденних зусиль хорошим музикантом стати просто неможливо, впевнений ректор Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського, доктор мистецтвознавства, заслужений діяч мистецтв України, професор Володимир Іванович Рожок. У цьому він переконався на власному досвіді.

«Мій шлях — то кропітка робота»

— Усе почалося з музичного училища, яке я закінчив з відзнакою, пізніше вступив до Харківського інституту культури, а потім — одразу на другий курс консерваторії. Працював на посаді заступника директора з творчих питань Київського оперного театру, в Міністерстві культури, на дипломатичній роботі. Минулого року виграв конкурс на посаду ректора Національної музичної академії імені Чайковського, де до цього часу сімнадцять років займався викладацькою діяльністю.

Професіоналізм плюс талант

— Професія музиканта дуже складна і надзвичайно цікава. Без таланту хорошим музикантом не станеш. Тому професіоналізм і покликання для музиканта — речі взаємодоповнюючі. Адже ця рідкісна професія потребує надзвичайно великої праці! Навіть талановита людина повинна постійно розвивати дар. Вона не має права зупинятися на шляху вдосконалення майстерності. Так до нашого навчального закладу вступає немало обдарованих людей, але далеко не всі розкриваються як музиканти. Поряд із цим є студенти, які досягають вершин завдяки працелюбності, наполегливості.
Праця в мистецтві — вимоглива, щоденна — повинна бути обов’язково. Без неї ніяк не обійтися. Наприклад, піаніст (скрипаль, вокаліст тощо) має займатися по 5-6 годин на день. Інакше вже через тиждень він втратить техніку виконання.

Вимоги до абітурієнтів — найвищі

— Національна музична академія України імені Чайковського набирає студентів за всіма музичними спеціальностями: піаністи, вокалісти, струнно-смичкові інструменти, історія і теорія музики, композитори та інші. Одразу зазначу: вимоги до абітурієнтів у нас найвищі. За п’ять років навчання ми готуємо магістрів. А це значить, маємо виховувати у випускників широкий світогляд. Усі наші педагоги — висококласні спеціалісти, тому чудово справляються з цією задачею.
Зараз ми працюємо над введенням у навчальний курс нових предметів: імпресарська діяльність і звукорежисура. Нещодавно ввели унікальну спеціальність — «Режисура музичних театрів», куди набираємо двох-трьох студентів. До речі, навчання тут здійснюється за рахунок держави. Крім того, готуємо безкоштовно й оперно-сценічних диригентів.

Стережіться лінощів!

— Не буду приховувати: навчатися у нас досить важко. Тому найбільша складність, з якою наші студенти стикаються в процесі підготовки, — лінощі. Наприклад, одразу після вступу на перший курс вони помилково вважають, що їм можна трохи відпочити і адаптуватися до нового життя. Це дійсно необхідно, але цей час ні в якому разі не можна затягувати! Звичайно, перша сесія для студентів приходить зненацька, і виявляється, що програма ще не готова і, якщо зіграна погано, ставиться питання про відрахування студента. Звісно, пристосуватися до нової системи досить складно. У нас немає, так званого, контролю за відвідуванням занять. На них студенти можуть і не ходити, але в кінці семестру викладачі обов’язково вимагатимуть певний обсяг знань. Тому починати професійно займатися музикою я раджу лише тим, хто дійсно усвідомив, що це не просто хобі, а покликання. Пам’ятайте, досягти великих вершин у мистецтві не можна без наполегливої праці над собою. А якщо дуже прагнути мети, то вона завжди підкориться. Це я відчув на собі.

Абітурієнту на замітку

Навчальний рік у консерваторії вже розпочався. Але, якщо ви бажаєте стати нашим студентом, до вступу варто готуватися вже сьогодні. Отже, ви повинні:
  • мати хороший слух;
  • добре володіти технікою гри на музичному інструменті;
  • відмінно знати нотну грамоту;
  • оперувати знаннями з історії та теорії музики;
  • демонструвати загальну культуру та ерудицію у галузі музичного мистецтва;
  • показати знання з сольфеджіо та гармонії (письмово та усно);
  • знати історію інструментального виконавства, творчість видатних музикантів-виконавців, музичну літературу;
  • скласти іспит з української мови та літератури (написання твору).
Варто знати, що:
  • особи, які склали вступні іспити, але не пройшли за конкурсом, можуть бути зараховані до ВНЗ на контрактній основі за рахунок фізичних або юридичних осіб. Оплата різна і залежить від обраного факультету та кількості годин навчання;
  • приблизно четверта частина студентів консерваторії — це випускники Київського державного вищого музичного училища ім. Р. Глієра; тож потрапити до Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського набагато простіше, пройшовши шлях «училище — консерваторія»;
  • вступити до консерваторії можна й без спеціальної музичної підготовки, маючи атестат про повну середню освіту. Головне – гарний голос та слух. Це правило діє лише для вокального відділення, на якому працюють підготовчі курси. Поступають на них влітку із загальним потоком абітурієнтів та навчаються один-два роки. На цьому ж факультеті діє вечірня форма навчання;
  • на кафедрі «Музична педагогіка та виховання», крім стаціонару, є заочна форма навчання.
 
Юлія ДАНКОВА











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали
© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту