«Шеф! Все пропало! Все пропало!!!». В применении к современным бизнес-реалиям бессмертный афоризм прозвучит примерно так: пропали клиенты, а вслед за ними и деньги. И если уж ниточка из клубочка потянется, то и сотрудники побегут с позиций, а значит и компании не избежать фиаско. Конечно, если не успеть обрезать злополучную ниточку. Благо, спецы такие не перевелись, да и удается это им ловко: на вполне законных основаниях.
Сегодня, те самые «требовательные работодатели», ну просто очень хорошо реагируют на отклики на рабочие предложения, которые соответствуют следующим, указанным ниже, трем типам текста
Спочатку доведи до ладу свою кімнату,
і тільки потім берися за решту світу.
Джефф Джордан
Прибирання — справа не надто весела, але життєво необхідна. При цьому не варто плутати просту підтримку зовнішньої чистоти з професійним доглядом за приміщеннями.
Чистота приміщення — один із найважливіших чинників, що впливають на формування іміджу компанії. Саме це стало поштовхом для формування нової для України сфери діяльності. Клінінг — професійне прибирання з використанням сучасного високотехнологічного обладнання і професійних хімічних засобів.
Про роботу холдінгової клінінгової компанії «CleanStar» розповідає директор з розвитку компанії Євген СОКОЛОВСЬКИЙ.
-
Пане Євгене, розкрийте, будь ласка, переваги послуг клінінгової компанії.
-
По-перше, замовник, який звертається до послуг клінінгової компанії, може не опікуватися проблемами, пов’язаними з техперсоналом та його мотивацією. По-друге, відсутні витрати на придбання миючих засобів та дорогої техніки для прибирання, і, відповідно, на її ремонт та заміну. Тобто, клінінгова компанія надає не тільки персонал, а й обладнання для якісної роботи (професійні пилососи, МОП, натирачі підлоги тощо). Навіть швабри застосовуються не звичайні, а з кількома насадками, яких не знайдеш у магазинах.
Втретє, гарантується професіоналізм та висока якість роботи. Це зумовлено спеціальним навчанням, досвідом роботи та використанням професійної техніки і правильним добором хімікатів.
Вчетверте, прибирання приміщення може відбуватися в будь-який час (навіть вночі) і за найкоротший термін.
Вп’яте, конкуренція між клінінговими фірмами стимулює їх до розвитку: доводиться пропонувати нові види послуг та вигідні умови для замовників.
-
Яке співвідношення вартості послуг клінінгової компанії і коштів на утримання власного штату прибиральників?
-
Деякі керівники вважають, що утримувати власний штат прибиральників дешевше. Можливо і так, якщо обмежитись іржавим відром, розчином хлорки та старою ганчіркою, і щороку перефарбовувати стіни, переклеювати шпалери та міняти лінолеум. Та не всі знають, як правильно доглядати за сучасними покриттями. Тому економія на прибиранні може призвести до передчасного зношення матеріалів.
А щодо цін на послуги, то вони бувають класу «люкс», «бізнес» і «економ», залежно від замовленого обсягу, термінів і якості виконання.
-
Які вимоги висуваються до персоналу?
-
Вимоги прості: працелюбність, відсутність поганих звичок і бажання працювати. Ми приймаємо в компанію людей, які прагнуть працювати і отримувати достойну зарплатню. Вікова категорія — від 18 до 50-55 років, головне, аби людина могла якісно виконувати свої обов’язки. Навчання технологіям прибирання проводимо самостійно і безкоштовно.
До нас приходять різні люди. На нічних змінах в основному працюють студенти. Багато приїжджих, яким важливо мати постійний заробіток. У нас гнучкі графіки роботи, тому багато людей працюють за сумісництвом.
-
Яка система оплати праці?
-
Співіснують ставка і змішана система оплати. Є також погодинна оплата, коли людина приходить на підробіток. Крім того, існують бонуси за якісне виконання роботи, за понаднормову роботу. Усі соціальні гарантії згідно трудового законодавства.
-
Які існують критерії якості виконання та контролю роботи ?
-
Компанія «CleanStar» існує як у Росії (Москва, Сан-Петербург, Казань) так і в Україні (Київ, Донецьк, у майбутньому — Одеса, Миколаїв та Іллічівськ). У Росії критерії якості зафіксовані в ДОСТах. В Україні це поки не передбачено, тому доводиться вдовольнятися результатами візуального огляду: відсутність бруду, розмивів на поверхні, неприємних запахів.
Контроль за якістю здійснюється і замовником, і нашими спеціалістами, які приїздять на об’єкти. Тут навіть постає питання, у кого критерії більш жорсткіші, бо замовник не завжди знає, де можуть бути недоліки в роботі, які непомітні при швидкому огляді.
-
Чи заважає стереотип цієї професії у пошуку персоналу?
-
На мою думку, престижність роботи у більшості людей визначається престижністю компанії. Велику роль відіграє психологічний настрій. Не можна забувати, що людина працює не прибиральником, а КЛІНІРОМ. Його задача — створювати чистоту. Робота клініра не така і брудна: він працює в приміщені з кондиціонерами, в чистій уніформі, у нього є почуття гідності і за свій труд він отримує достойну зарплатню, а не прожитковий мінімум. Працюючи в клінінговій компанії, людина може досягти більшого, ніж працюючи прибиральником на підприємстві. Клінір, який старанно працює, може стати бригадиром, начальником дільниці роботи, менеджером об’єкту. Менеджер, що приходить на цю посаду з інших організацій, не має уявлення про процес прибирання, не може досконало знати цю роботу. Тому ми зацікавлені в кар’єрному рості наших працівників.
Якщо ви в змозі оплатити своє «не хочу це робити сам», то довірте справу прибирання професіоналам.
Вдалого старту на шляху до чистої України!