Всі ви, напевно, чули про платформу онлайн-телебачення від мобільного оператора «Київстар», навіть якщо не користуєтеся його послугами. З’явилася приємна новина: Київстар ТБ відкрив безкоштовний доступ до великої кількості освітнього та дитячого контенту. Причому цей контент доступний абонентам всіх мобільних операторів.
Ви знали, що група київських волонтерів виготовляє найдорожчі в світі брелоки? І виготовляються вони… з уламків збитого російського літака. За кожен брелок волонтери просять щонайменше 1 тис. доларів, а зароблені кошти вони витрачають на придбання дронів для нашої армії. Всього лиш за два тижні вдалося реалізувати брелоків на суму 400 тис. доларів. Розказуємо, як так сталося.
Серед багатьох нових професій, що остаточно ввійшли в наше життя, є професія маркетолога. Розповідає Наталя ШКАРІВСЬКА, студентка одного з київських вищих навчальних закладів (факультет соціології), й одночасно фахівець-початківець з основ маркетингової діяльності фірми «Бізнес-Ліга».
-
Наталю, скажіть, чи не важко Вам дається таке сумісництво?
-
Відразу було важко, але не фізично, бракувало знань, необхідного досвіду. Тепер я на четвертому курсі і вже понад рік працюю: поступово все стало на свої місця. Переваги очевидні. Доки навчатимусь (а вчитись мені ще 2,5 роки, бо планую закінчити магістратуру), буду поглиблювати знання, а робота дасть можливість закріпити їх на практиці. Крім того, набуду необхідного досвіду, і після одержання диплома сподіваюсь вийти на якісно новий рівень. І що особливо привабливо: я — не киянка, але маю змогу сама, без допомоги батьків, утримувати себе (заробляти крім стипендії ще понад 600 гривень на місяць за неповний робочий день).
-
Що привабило Вас у цій професії?
-
Працювати у сфері маркетингу престижно, цікаво і, впевнена, у майбутньому буде надзвичайно матеріально вигідно. До того ж, людина я комунікабельна, тому мені до вподоби брати участь у виставках, ділових зустрічах, підтримувати зв’язки з громадськістю.
-
У чому Ви вбачаєте перспективи?
-
Наше життя показало, що економічна ситуація в Україні останні три роки стабілізується, розвивається малий і середній бізнес. А раз бізнес розвиватиметься, значить і попит на фахівців нашої спеціальності зростатиме.