Авторитетне польське видання Rzeczpospolita сповіщає, що економіка сусідньої країни потребує українських заробітчан. Кадрові агентства Польщі стривожені ситуацією з безліччю незакритих вакансій, а попереду ще жовтень, листопад та грудень, коли роботи перед зимовими святами побільшає.
Відповідь на це питання допоможе краще зрозуміти ситуацію на українському ринку праці на поточний момент. Пропонуємо вам ознайомитися із результатами недавнього соціологічного опитування.
Вдала зачіска придає жінці впевненість у своїй привабливості і неперевершеності, і ця впевненість впливає на всі сфери життя. Для розмови з творцями зачісок і настрою ми завітали в салон-перукарню з жіночим ім’ям, точніше з двома — «Марія-Вікторія», який шукає ще одного майстра. Відповідати на запитання журналіста виявили бажання майже всі співробітники салону
Леся БОЙКО,
майстер манікюру та педикюру
-
Які вимоги до кандидатів?
Відповідає майстер манікюру та педикюру Леся БОЙКО:
-
По-перше, це досвід роботи, по-друге, універсальність (уміння робити і жіночі, і чоловічі зачіски), і втретє, швидкість виконання, тому, що від тривалого процесу клієнт втомлюється.
-
Чи є освіта головним критерієм добору кандидата?
-
Необхідно лише випробовувати майстерність кандидата, це єдиний шлях не помилитися. На жаль, престижність диплому ВНЗ ще не гарантує необхідного рівня професіоналізму. Нам сподобались випускниці школи Діденко — вони дійсно вміли перетворити образ жінки до невпізнанності, добирали такі моделі зачісок і застосовували такі техніки, які літніх жінок робили візуально набагато молодшими. Насправді кращою освітою є навчання біля майстра.
-
Як саме відбувається випробовування кандидата?
-
Кандидат приводить людей, на яких демонструватиме свою майстерність. Він має виконати чоловічу, жіночу стрижку та зробити укладку волосся. Всі ми оцінюємо техніку виконання та результат роботи.
-
Чому існує плинність кадрів в перукарнях?
Відповідає адміністратор салону Людмила БІЛА:
-
Людмила БІЛА, адміністратор салону
Це проблема багатьох салонів: часто приходять на роботу дівчата після навчальних закладів без досвіду роботи, набираються необхідного досвіду і, коли відчувають себе впевненіше, йдуть у престижні салони. Або напрацьовують коло постійних клієнтів та починають обслуговувати на дому.
-
Який секрет успіху салону?
-
Щоб вижити в конкурентному середовищі, потрібні не тільки реклама, а й грамотний майстер-універсал. Люди йдуть до того майстра, котрий зробить їх не просто красивими, а й неповторними, тобто «з родзинкою». Кожного сезону з’являються новинки в технологіях або матеріалах і слідкувати за цим потрібно безперервно, це значно розширює можливості перукарів. Багато наших дівчат мають вищу освіту, але хочуть розвиватися далі: ходять на виставки, курси підвищення кваліфікації, колористики.
Важливу роль в створенні іміджу салону відіграє зовнішність самих майстрів: люди не довірятимуть себе перукарю, який має погано доглянуте волосся. А головне, ми любимо своїх клієнтів: чоловіків, жінок, молодь, пенсіонерів та дітей і жодного клієнта не відпускаємо з салону незадоволеним.
-
Чи варто людині одразу кардинально змінювати свій стиль, чи краще робити це поступово: наприклад, спробувати спочатку комп’ютерне моделювання зачіски або кольору волосся?
-
Для цього потрібно вміти відчувати психологічний стан людини, її характер. Якщо людина ще не готова до радикальних змін, то краще робити зміни поступово. Між зовнішністю та душевним станом — великий зв’язок, тому до зміни стилю слід ставитися серйозно. Перукар має радити людині лише той стиль, який буде личити, робити зовнішність кращою, а не навпаки.
-
Які тенденції моди на зачіски наприкінці весни та влітку цього року?
Відповідає Марія БІЛА, універсальний майстер:
-
Марія БІЛА, універсальний майстер
Зараз відходить мода на так звані «рвані» гривки та каскадні стрижки. Зачіски мають бути гламурні та природні одночасно. Головна концепція — жіночість, рішуча та сексуальна. Краще за все цю непросту задачу вирішують кучері. Привабливо виглядає так званий «surf»: частина волосся залишається абсолютно прямою, а частина — кучерявою. Для тих, кого не приваблює кучеряве волосся, можна рекомендувати класичний поні-тейл, тобто високий хвіст, який повинен бути гладким та блискучим до самих кінчиків. Але головне не гнатися за модою, а дібрати зачіску так, аби вона личила людині, стала родзинкою її образу.