pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Резюме

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Обратная связь

• докладніше

Украинская экономика неуклонно растет

 В то же время, на 5,7% вырос и экспорт услуг из нашей страны. Превысив импорт, этот показатель равен сегодня 5 380 000 000 долларов

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

«Автомийдодир», про роботу автомийок


«АВТОМИЙДОДИР»
про роботу автомийок


Стратегія необхідна,оскільки майбутнє непередбачуване.
Р.Уотерман, американський маркетолог

Невід’ємною складовою розвитку автомобільного сервісу в Україні стали додаткові послуги: продаж аксесуарів та миття автомобілів. Як і будь-яка сфера бізнесу, автомийки потребують сучасного обладнання і спеціальної кваліфікації персоналу, що його обслуговує.

«Автомийдодир», про роботу автомийок
Ігор БУРЛАКА, адміністратор СПД «Липницька»

Парадоксально, але зневажливе ставлення механіків до устаткування власних майстерень усе ще має місце. Це призводить до поломок найпростіших механічних пристроїв, а неуважність з аерозольними промивними апаратами може мати непередбачувані наслідки. Принцип роботи пристрою та аерозольних промивних апаратів кардинально не змінюється вже кілька десятиліть. Однак відповідно до типів нових двигунів змінилися розміри камер: тепер одночасно можна чистити значно більшу кількість деталей. Та прогрес у цій галузі проходить повз видаткові матеріали: змінюється і вдосконалюється тільки хімічний склад миючого розчину. Сьогодні до складу розчинів додаються різні інгібітори корозії, засоби захисту алюмінію тощо. Посадовим завданням механіка і є регулярне обслуговування і чищення самого апарату. На думку фахівців, кількість автомийок у столиці зростатиме, адже черги в подібних фірмах свідчать про актуальність цього виду послуг. Із збільшенням їх кількості виникає і потреба у кваліфікованому персоналі. Про специфіку роботи з фахівцями цієї галузі розповідає Ігор БУРЛАКА, адміністратор СПД «Липницька».

     — Наша автомийка відкрилася нещодавно, тому найголовніше завдання для нас — забезпечення найвищого рівня обслуговування клієнтів і за якістю, і за швидкістю, і за культурою обслуговування. Автомийка працює цілодобово, на зміні — три працівники. Для професійного виконання своїх службових обов’язків адміністратору необхідні базові знання з економіки сфери автосервісу, організаторські здібності та вміння правильно рахувати. Допомагають у роботі передусім навички з планування робочого процесу, розподілу службових обов’язків підлеглих, корегування роботи кожного працівника під час процесу мийки.

До моєї компетенції входить створення позитивного мікроклімату в колективі, а також маю повноваження пропонувати знижки чи додаткові пільги чи послуги. Особливість роботи адміністратора автомийки полягає в тому, що спеціаліст має знатися не тільки на виробничому процесі, а й на технічних аспектах ремонту автомобілів. Тривалість робочого дня залежить від кількості роботи. Трапляється працювати понад 12 годин, але це — моя справа, і я несу відповідальність за неї. Основний персонал добирає фірма, але за необхідності можу прийняти або звільнити людину. Претендувати на робочі вакансії можуть енергійні та працездатні люди, адже цьому ремеслу в Україні не вчать, тому головна школа набуття спеціальності — тільки робота під керівництвом майстра своєї справи.

Щодо сфери бізнесу в цілому: радує, що українці дійшли висновку, що мити машини на березі Дніпра неприпустимо. Черги біля нашої мийки — доказ того, що таких станцій бракує. Будівництво фірмової СТО «з нуля» коштує від кількох сотень тисяч до 1,5 млн. доларів. Вкладаючи величезні кошти у цей бізнес, власники фірмових СТО мимоволі мають встановлювати високі ціни на автопослуги. Наприклад, одна нормо-година роботи (одиниця, у якій вимірюється трудомісткість сервісних операцій) на фірмовій столичній СТО коштує 120 грн. До того ж, СТО повинна використовувати тільки запасні частини, рекомендовані заводом-виробником автомобілів і з логотипом конкретної марки авто. А вони майже в 1,5-3 рази дорожче аналогічних, тих, що продаються під маркою виробника певної деталі. Таким чином, фірмовий автосервіс є найдорожчим, але й гарантовано вищим за якістю на ринку автопослуг.
 
Інтерв'ю провела Марина ДОЛИНЕЦЬ











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні
ArendaZala.com.ua - Конференц зали Personal.ua - Пропоную Роботу Training.ua - Тренінги в Україні
Srochno.ua - Терміново Потрібні Uajobs.com.ua - Пошук Роботи Jobsite.com.ua - Знайти Роботу
© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту