Вже більше року думки про пандемію викликають ностальгічні спогади, бо в реаліях війни потрібно постійно адаптовуватися до надскладних викликів. Долати цей шлях як компаніям, так і їхнім працівникам легше, якщо присутня згуртованість і взаємна підтримка. Пропонуємо вам дізнатися, як працівники Київстару долають щоденні виклики війни.
Вирішення проблем з електроенергією
Якщо компанія в змозі забезпечити працівників генераторами – це дозволяє не переривати бізнес-процеси ані на мить. Час коштує грошей, і всі українці добре відчули цю істину цієї зими. Коли подовгу зникає світло, але є генератор, це вирішує проблеми не лише з роботою, а й харчуванням. Не забуваємо про це, адже так багато, виявляється, вирішує холодильник і мікрохвильовка на робочій кухні. І запаси їжі, води, кави і чаю. Бо голодний працівник – це не працівник. Людина не може працювати ефективно, якщо вона думає постійно про їжу, а живіт бурчить від голоду.
Організуйте волонтерський рух серед працівників
Така ініціатива не лише допоможе збирати додаткові кошти для військовослужбовців ЗСУ чи потерпілих від війни українців. Така велика і значуща в наш час справа згуртовує працівників, дає змогу відчути причетність до важливої справи. Адже наші хлопці і дівчата на передньому краю оборони щодня потребують безліч речей, від генераторів і турнікетів до шкарпеток і кави. Подумайте всім колективом, що саме ви можете збирати чи скидатися грошима. Будь-яка допомога зараз є важливою, тож ваші зусилля не минуть намарно.
Програми психологічної підтримки для працівників
Чудово, якщо ваша компанія може надати своїм працівникам подібні послуги. І не важить, у якому вони форматі – це можуть бути вебінари, онлайн-лекції, індивідуальні консультації, онлайн-групи тощо. Теми для обговорення можна підбирати скільки завгодно: про панічні атаки під час війни, сімейні стосунки, емоційні гойдалки, життя в екстремальних умовах, під час переїзду тощо.
Надайте можливості для релокованих працівників
Не відмовляйтеся від працівників, які були вимушені полишити рідні домівки. Надайте їм всю можливу підтримку, допоможіть з переїздом. В ідеалі вони мають бути на зв’язку щодня – з командою, керівництвом. Чудово, якщо компанія не відмовляється від цих працівників, а навпаки – активно впроваджує в практику компанії спільні воркшопи, майстер-класи та тренінги. Самі працівники теж можуть організуватись і створити клуби за інтересами: спорт, читання, кулінарія, серіали. Обмін враженнями теж добре допомагає в психологічному плані, бо розвантажує психіку від трагічних подій і бодай на деякий час відволікає від важких новин. |