Тимчасова, сезонна й постійна робота, яка передбачає можливість заробітку від 5 000 до 10 000гривень на місяць – такі запити в тренді пошуків роботи, українською аудиторією віком від 18 до 30 років.
Незрозуміле (щодо погоди) чергове «пандемічне» літо демонструє прагнення вітчизняної молоді до заробітків. Незважаючи на те, що для багатьох молодих українців ця пора року, завжди була часом більш для додаткового заробітку, аніж відпочинку, сьогодення б’є всі показники. Наразі, більш аніж дві третини молоді України активно шукають тимчасові заробітки, додатковий до основної роботи, підробіток, тощо. Крім цього, третина українських хлопці та дівчат мають необхідність в постійному працевлаштуванні, тому завзято шукають таку роботу для себе. Щодо фінансових запитів, то представники цієї категорії населення країни, більш за інші, розглядають робітничі пропозиції, які передбачають заробітну платню у межах від 5 000 до 10 000 гривень на місяць, або вказують такі заробітки, як бажані, публікуючи своє резюме.
Згідно з даними аналітичних досліджень, поки більшість батьків бажають для своїх дітей загально-умовну «високооплачувану роботу у сфері IT», молодь не гає часу та швидко відшукує будь-яку роботу, яка обіцяє такі суми зарплатні.
Найбільш популярними серед української молоді, сьогодні стають наступні сфери діяльності:
- торгівля та інші види продажів цікавлять 18% молодих шукачів;
- сфера ресторанного та барного бізнесу приваблює ще 17% респондентів опитування;
- напрямок «IТ, телекомунікацій» та інших комп'ютерних специфікацій обирають 11%;
- маркетинг, реклама, послуги з дизайну та SMM- просунення мають свої 10% шукачів;
- будівництвом зацікавлені лише 6% представників молоді України.
На жаль, але українська молодь майже не зазіхає на наукову сферу. Вдалими науковцями, сьогодні себе бачать лише 0,33% опитаних хлопців та дівчат. Також сумно перебувають справи й в напрямків авіації та професійної військової служби, тут набралося по 0,58% респондентів на кожну сферу. Можна зрозуміти занепокоєння аналітиків такими показниками, так, як саме ці напрямки, вже тривалий час потребують чималу кількість кваліфікованих кадрів.
На тлі такого бачення свого майбутнього життя молодими людьми, їхні батьки мають своє відношення до цього питання.
Наприклад, більшість батьків бажають, щоб діти обирали приватних, а не державних роботодавців або воліли самі ставати підприємцями.
Майже не бачать своїх дітей українські батьки й у сфері освіти (лише 4% опитаних респондентів), ініціаторами стартапів (5% батьків) й на роботі у громадському секторі (6%).
На думку батьків, їхні нащадки мали займатися такими справами:
- працювати «у сфері IТ» - 19% батьків-респондентів;
- підкорити сферу медицини та фармації - 8%;
- стати вдалими працівниками сфер юриспруденції або бухгалтерської справи – також 8%;
- працювати у «маркетингу та рекламі» - 6% батьків;
- підкоряти напрямок культури та мистецтва - 6%.
Такі думки українські батьки не залишають суто «при собі». Дослідження показало, що 42% батьків доволі активно приймають участь у виборі професії своїми дітьми, й лише 39% вважають, що треба дозволяти дитині самостійно обирати собі професію. |