Компанії світу та зокрема Україні, сьогодні всерйоз розглядають варіанти переведення роботи деяких з власних відділів на віддалений варіант вже на постійній основі.
З початку, українським компаніям-роботодавцям й було досить складно переводити співробітників на такий варіант роботи, враховуючи технічні особливості та низький рівень ефективності праці, що продемонструвала численна кількість працівників. Згідно з даними міжнародних досліджень, до яких потрапила й Україна, 39,6% опитаних вітчизняних роботодавців відчули «певний спад продуктивності роботи», погоджуючись при цьому, що загалом, їх працівники справляються зі всіма робочими завданнями.
Фантастично рівний відсоток, ті самі 39,6% склали й роботодавці, що «зовсім не помітили суттєвих змін» під час роботи у віддаленому форматі у порівнянні з роботою в офісі.
Лише 19% респондентів, прийнявши участь в опитуванні, відзначили суттєвий спад продуктивності своїх найманих працівників за період такої віддаленої роботи. Є навіть випадки, в яких роботодавці, за їх ствердженням, відмічали, що «результативність праці впала особливо сильно» завдяки ускладненням в комунікації, що обумовлені відстанню. Такий «занепад» відмітили багато командних проектів.
Проте, виявилися й такі роботодавці, яким віддалена робота та її результати, сподобалися навіть більше, ніж класичний «офісний варіант».
Більше половини серед опитаних компаній, а саме 51,1% серйозно розглядають варіанти роботи, при яких збираються частково або, навіть, повністю залишитися у такому "віддаленому" форматі роботи. 47,9% серед опитаних роботодавців поки не готові до переходу на постійний дистанційний режим.
Найбільш часто, у планах компаній залишити віддалено працювати, такі служби, як:
· юридичні - 50%);
· бухгалтерію та фінанси - 42%;
· аналітику - 40%;
· маркетинг - 42%;
· HR служби - 31%.
Крім цього, поширення вірусу COVID-19, що все ще триває світом, змінює й самі умови перебування в офісах. Експерти, наразі, не виключають того, що після закінчення карантину ринок так званих «гнучких офісів», відчує відновлення попиту набагато швидше, аніж офіси для «класичної» роботи.
|