Розповідаючи про те, як швидко та без зайвих нервів влитися до нового колективу, зазвичай дають багато порад.
Але, все ж таки, слід виділяти такі, слідування яким, гарантовано забезпечить нормальне сприймання вас ,як нової особи у будь-якому колективі.
Для цього, треба пам’ятати, які речі та поведінка дратують оточуючих більш за все. Пам’ятати та уникати цих речей.
Якщо, ви бос, то забагато правил поведінки та жорсткий контроль над робітниками, звісно, не зроблять вам популярності серед підлеглих. Зрозумійте, що й до вашого появлення люди працювали, й тому, вводити «драконівський» контроль можливо, якщо для цього є підстави чи бажання керівництва.
Перебуваючи у стані «звичайно працівника», не забувайте, що зайвий галас та шум, як й постійні балачки «ні про що» можуть заважати оточуючим працювати. Тому, свої якості «душі компанії» краще демонструвати на перекурах та корпоративах, поза робочим процесом.
Не менш дратують людей й інтригани, з їх постійними плітками та обговорюванням іншим поза їх спинами. Не треба принижуватися до такого рівня й навіть, якщо вам дійсно треба про щось поспілкуватися з колегами, краще робити це максимально прозоро та чемно.
Не треба воювати й за контроль над кондиціонером у приміщенні. Не диво, що комусь з ваших колег буде душно, а комусь, навпаки, холодно, але з цим треба порозумітися, знайдучи «золоту середину».
Суцільний безлад на робочому, не «творчому», столі, зокрема такий безлад, який заважає вам виконувати свою роботу та може заважати й іншим – теж «гарний» привід зіпсувати враження про себе.
До речі, така неприємність, як… поганий запах, що може надходити від людей чи їх їжі – суттєвий стимул до бойкоту та ігноруванню такого колеги й колективом,керівництвом. |