Проблема пошуку персоналу, дуже часто, полягає у тому, як ви показуєте наявність вакансій у своєї компанії.
Звичайно, замало просто викласти вакансію на тематичний ресурс, треба скласти повідомлення, яке буде прозоро розповідати про ту роботу, яку ви пропонуєте.
Само собою, про ваші пропозиції, треба розповідати чесно без зайвих прикрас. Чесніть – обов’язково умова для того, що на розміщену вакансію знайдуться ті кандидати, що будуть дійсно готові працювати у ваших умовах.
Загалом, розміщуючи вакансію, скористайтеся невеликим планом нижче, щоб донести необхідну інформацію до вашого шукача.
Так, по-перше напишіть правильну назву вакансії та розмістить інформацію про вашу компанію. Це важно. Бо деяких шукачів відштовхує зайва таємність потенційного роботодавця.
Далі, вкажіть причини появи вашої вакансії та ретельно опишіть вимоги до кандидата. У цьому разі ви відкините ризики появи на співбесідах персонажів, які зовсім не відповідають запропонованій роботі.
Ретельна інформація щодо умов роботи та завдань, які очікують на шукачів, також, є фільтром, що сприяє появі на посадах тільки тих, хто здатен виконувати завдання вакансії.
Непогано супроводжувати свою інформацію і, якою-небудь візуалізацією. Звичайно, при цьому, краще не використовувати «загальні» безкоштовні зображення з інтернету. Розмістивши картинку, яка мотивує та дійсно зображує події чи процеси у ваших трудових буднях, ви будете мати додаткові шанси зацікавити пропонованою роботою більшість шукачів. |