Про популярний сьогодні фріланс ми вже говорили багато, але ця тема все ще залишається досить актуальною.
Сьогодні, пробуємо визначити ті риси взаємовідношень «роботодавець – віддалений працівник», які нівелюють мотивацію займатися роботою у форматі «фрілансу».
Відзначаючи загальне насторожене відношення керівництва до віддалених працівників, багато фахівців, все ж таки виділяють найбільш дратуючі останніх моменти, які постійно заважають фрілансерам спокійно працювати.
На першому місці серед таких подразників стоїть «контроль заради…контролю». Чомусь, більшість роботодавців впевнені, що без їх «керуючої руки» на плечі співробітника, робота просто не може рухатися вперед. Тому, постійні перевірки чи знаходиться фрілансер на своєму місці біля ноутбука чи стаціонарного ПК, можуть сильно заважати нормальній роботі співробітника. Тим більше, якщо мова йдеться про представників, так званих «творчих професій». Найкращим виходом з такої ситуації може бути встановлення чітких термінів щодо відправлення готових завдань, без наполегливого вимагання «бути на зв’язку по першій вимогі».
Але тут, криється інша проблема. А саме, це те, коли фрілансера залишають «сам на сам» із завданням, котре потребує деяких уточнень або консультацій з керівником. Тому, краще начальнику мати змогу бути на зв’язку, щоб до оговореного терміну готовності завдання, зуміти скоректувати його виконання.
Оплата, яка здійснюється за ставкою, що нижче ніж та, яку співробітник отримує приходячи кожного дня до офісу, також є потужним демотиватором для фрілансера. Як не крути, але він виконує ті самі функції, що й на своєму робочому місці у кабінеті чи «опен-спейсі», але при цьому, не витрачає електричної енергії за рахунок компанії та не «амортизує» обладнання роботодавця!
Затримки у виплатах заробітної плати, ще одна неправильна риса у таких «складних відношеннях». Як й інші працівники, фрілансер, рано чи пізно, але почне шукати більш розумного роботодавця.
Ще одним «гріхом» з боку роботодавців є неоправдані ревнощі щодо можливих інших замовників роботи у фрілансера. Тут все просто – якщо віддалений співробітник встигає виконувати свою роботу «у вас», то «вам» не може бути ніякої справи щодо того, з ким ще він може мати свої ділові стосунки.
Одним словом – мудрість серед керівництва залишається гарантією плідної та ефективної праці!
То ж, будемо мудрими. |