pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

"Коронавірусні" наслідки для економіки: тримаймося разом

 Сумні звістки з усіх країн вже сьогодні демонструють те, наскільки змінився звичний нам світ.

• докладніше

Риси працівників, які дратують роботодавців найбільше

 Безумовно, кожен начальник має свою думку щодо того, яким повинен бути ідеальний підлеглий. І кожен з них буде готовий закрити очі на якісь дрібні порушення з боку працівників. Але риси працівників дратують роботодавців найбільше? Давайте з’ясуємо, бо це важливо знати особливо молодим людям, які поки що навчаються і тільки планують іти на свою першу роботу.

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Оставайтесь на высоте: правильно выражайте недовольство


Люди, которые умеют держать себя в руках, как правило, пользуются в обществе особым уважением. Однако психологи не советуют слишком усердно сдерживать свои чувства – это может "подточить" человека изнутри. Если напряжение не получит разрядки, последствия могут быть довольно плачевными – вплоть до инфарктного состояния. Правильное выражение недовольства способствует хорошей эмоциональной разрядке.

Простые правила решения конфликтных ситуаций помогут вам оставаться на высоте в решение деловых вопросов.

Первое правило. Не предпринимайте решительных действий, находясь в состоянии аффекта. Сделайте паузу и приведите чувства в порядок. Не стоит высказывать то, о чем вы можете пожалеть в дальнейшем. Человеку, проявляющему агрессию, скорее всего, ответят тем же.

Второе правило. Не надо выяснять отношения публичным способом, надеясь получить поддержку окружающих – бурное проявление эмоций вряд ли вызовет одобрение, а объект вашего негодования на людях станет сопротивляться наверняка.

Третье правило. Свои претензии четко аргументируйте, иначе они могут быть восприняты как ваш каприз или проявление обычного недружелюбия.

Четвертое правило. Постарайтесь оценить ситуацию трезво и выяснить, что именно стало источником раздражения. Очень часто наше раздражение – это плод личных переживаний и представлений.

Пятое правило. Мысли выражайте честно и прямо, стараясь использовать понятный собеседнику язык, и не показывая своего превосходства.
 

 
darina.kiev.ua











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2024 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту