Валерій ЮХИМОВ, головний редактор газети «Автопрофі», тел. 417-21-15
Про те, які вимоги висувають роботодавці до журналістів, ми вирішили запитати Валерія Юхимова, головного редактора газети «Автопрофі».
— Валерію Вікторовичу, відомо, що на роботу журналіста впливає тематика видання. Розкажіть, будь ласка, про свою газету. — Ми видаємо міжнародну автомобільну газету, яка виходить тридцятитисячним накладом 10, 20 та 30 числа кожного місяця та орієнтована здебільшого на вантажних перевізників. Зараз ми розширюємо тематику (легкові авто, спецтехніка). На ринку України ми працюємо 11 років і є найстарішим виданням в автомобільному сегменті. Від конкурентів газету «Автопрофі» суттєво вирізняє підхід до інформаційного наповнення: всі матеріали достовірні і мають допомагати нашим читачам в їхній роботі. Ми не просто шукаємо інформацію в Інтернеті, а пишемо живі, достовірні статті.
— Набір журналістів пов’язаний з відкриттям нових рубрик? — Так, але не тільки. Мені здається, що жодному виданню ніколи не буде зайвим знайти талановитого журналіста і тому фахівців своєї справи ми шукаємо постійно. Насправді дуже важко знайти класного спеціаліста, можливо це пов’язано із сучасним станом загального рівня культури, життєвим досвідом претендентів та їхнім ставленням до професії.
— Які вимоги ставляться до журналістів? — Журналіст повинен бути талановитим і бажано мати вищу освіту. Обов’язковим є досвід роботи не менше 2 років саме в автомобільній тематиці, бо журналіст не просто має подавати у статях суху технічну інформацію, а й добре розумітися у тенденціях розвитку автомобільного бізнесу. Журналістові треба мати хист до аналітики, адже доводиться займатись аналізом динаміки цін, слідкувати за новинками, загалом всією ситуацією на цьому ринку. Наявність здорового скепсису, недовірливість і бажання бути об’єктивним йому також не завадять.
— На що ви у першу чергу, звертаєте увагу під час співбесіди? — Може у мене і неправильний підхід, але зазвичай я довіряю першому враженню. Я вважаю, що 15 хвилин цілком достатньо, аби зрозуміти, ким є співрозмовник. |