Святкова індустрія про розваги на замовлення
Душа бажає свята! Після такого відкриття ваш розум починає пошук: де, коли, у який спосіб...
Варіантів, як і шляхів їх реалізації — безліч. Можна влаштувати вечір колективної самодіяльності: з піснями колег-новаторів, монологами застуджених ораторів, з ілюзійними фокусами менеджерів і кумедними номерами у виконанні охорони... |
Євгенія Гаркава, виконавчий директор агентства «Театр Праздников» | |
Є варіант самотужки обдзвонити всі оголошення: «ведучий вечора», «пісні на замовлення»...
Альтернативним стане рішення звернутися таки до професіоналів, і перед вами буде лише одна проблема: зібрати весь колектив і вчасно оплатити замовлення.
Що пропонує сьогодні святкова індустрія України, хто в ній працює і чи не спробувати саме вам «пошукати свого щастя» у цьому бізнесі?
Про діяльність сфери послуг у проведенні свят розповідає Євгенія Гаркава, виконавчий директор агентства «Театр Праздников».
— Сьогодні в нашому бізнесі склалася така ситуація, що кількість фірм та організацій збільшується, а отже, і росте конкуренція. Це позитивно впливає на якість пропонованих робіт, адже, кожен бізнес має бути прибутковим, і ми намагаємось зробити роботу якнайкраще — стати лідерами сфери.
Виграють ті колективи, в яких застосовуються нестандартні підходи, впроваджуються новаторські ідеї і завжди відбувається «творчий рух».
Зазвичай ми готуємо програму проведення корпоративного свята, з урахуванням активного відпочинку замовників упродовж п’яти годин.
До сценарію входить театральне шоу з ведучими, акторами, ігровими та різноманітними розважальними номерами. За бажанням можна залучити музичний чи хореографічний колектив. Сценарії розробляються талановитими авторами з урахуванням оригінальних і сучасних тенденцій. Авторські права зберігаються за агентством.
Працювати над створенням свята можуть лише професіонали з досвідом роботи: актори, режисери-постановники, звукові режисери, ігрові техніки, ді-джеї. Зазвичай, для більшості співробітників така робота є тимчасовою або сезонною. Постійний штат — це адміністративна ланка, яка працює безпосередньо із замовниками, оформлює контракти, розв’язує кадрові питання набору персоналу під конкретну програму.
Розрахунки з персоналом відбуваються з урахуванням персонального побажання: з попередньою частковою виплатою, чи 100% за фактом виконання роботи. Для замовників діє така сама система.
Що ж до організаційних питань співробітників, то весь необхідний реквізит, костюми, грим та аксесуари виготовляються за рахунок фірми, отже, людина під час роботи думає лише про свої безпосередні обов’язки — стати невід’ємною частиною шоу.
За кордоном індустрія розваг розвинена настільки, що є однією з основних джерел надходження коштів до бюджету країн. Там застосовуються найсучасніші методики і технології. В Україні теж почався розвиток цієї сфери: форма шоу вже стала популярною на телебаченні, радіо, у програмах проведення громадських свят.
Якщо люди замовляють свята — це показник і росту їхніх прибутків, і хорошого настрою нації: у нас усе іде в позитивному напрямку.
У Бразилії, наприклад, святкування нового року — всенародне шоу, яке влаштовується державними організаціями і підтримується приватними. Там є все: феєрверк, карнавал, концерти... Бразильське шоу — яскравий приклад національного святкування, коли в єдину програму зібрано все найкраще з великої індустрії розваг.
Я думаю, що замовити свято може будь-хто, а от створити його під силу лише професіоналам, відкритим і талановитим людям, які несуть у собі радість.
|