pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Конкурент АТБ – Lidl – може незабаром з’явитися в Україні

  Які виклики це принесе для найбільшої продуктової мережі України АТБ (і не тільки АТБ), і як німецька мережа супермаркетів позиціонуватиме себе в Україні – читайте нижче в статті.

• докладніше

Шукаємо роботу в інтернеті – біржі фрилансу і не тільки

 Для багатьох українців, які втратили роботу під час війни, фриланс може стати справжнім спасінням. Давайте з’ясуємо, на яких фриланс-майданчиках шукати замовлення, якщо ви втратили робоче місце внаслідок російсько-української війни.

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Святкова індустрія про розваги на замовлення


Святкова індустрія про розваги на замовлення


Душа бажає свята! Після такого відкриття ваш розум починає пошук: де, коли, у який спосіб...

Варіантів, як і шляхів їх реалізації — безліч. Можна влаштувати вечір колективної самодіяльності: з піснями колег-новаторів, монологами застуджених ораторів, з ілюзійними фокусами менеджерів і кумедними номерами у виконанні охорони...
Святкова індустрія  про розваги на замовлення
Євгенія Гаркава, виконавчий директор агентства «Театр Праздников»

Є варіант самотужки обдзвонити всі оголошення: «ведучий вечора», «пісні на замовлення»...

Альтернативним стане рішення звернутися таки до професіоналів, і перед вами буде лише одна проблема: зібрати весь колектив і вчасно оплатити замовлення.

Що пропонує сьогодні святкова індустрія України, хто в ній працює і чи не спробувати саме вам «пошукати свого щастя» у цьому бізнесі?

Про діяльність сфери послуг у проведенні свят розповідає Євгенія Гаркава, виконавчий директор агентства «Театр Праздников».

— Сьогодні в нашому бізнесі склалася така ситуація, що кількість фірм та організацій збільшується, а отже, і росте конкуренція. Це позитивно впливає на якість пропонованих робіт, адже, кожен бізнес має бути прибутковим, і ми намагаємось зробити роботу якнайкраще — стати лідерами сфери.

Виграють ті колективи, в яких застосовуються нестандартні підходи, впроваджуються новаторські ідеї і завжди відбувається «творчий рух».

Зазвичай ми готуємо програму проведення корпоративного свята, з урахуванням активного відпочинку замовників упродовж п’яти годин.

До сценарію входить театральне шоу з ведучими, акторами, ігровими та різноманітними розважальними номерами. За бажанням можна залучити музичний чи хореографічний колектив. Сценарії розробляються талановитими авторами з урахуванням оригінальних і сучасних тенденцій. Авторські права зберігаються за агентством.

Працювати над створенням свята можуть лише професіонали з досвідом роботи: актори, режисери-постановники, звукові режисери, ігрові техніки, ді-джеї. Зазвичай, для більшості співробітників така робота є тимчасовою або сезонною. Постійний штат — це адміністративна ланка, яка працює безпосередньо із замовниками, оформлює контракти, розв’язує кадрові питання набору персоналу під конкретну програму.

Розрахунки з персоналом відбуваються з урахуванням персонального побажання: з попередньою частковою виплатою, чи 100% за фактом виконання роботи. Для замовників діє така сама система.

Що ж до організаційних питань співробітників, то весь необхідний реквізит, костюми, грим та аксесуари виготовляються за рахунок фірми, отже, людина під час роботи думає лише про свої безпосередні обов’язки — стати невід’ємною частиною шоу.

За кордоном індустрія розваг розвинена настільки, що є однією з основних джерел надходження коштів до бюджету країн. Там застосовуються найсучасніші методики і технології. В Україні теж почався розвиток цієї сфери: форма шоу вже стала популярною на телебаченні, радіо, у програмах проведення громадських свят.

Якщо люди замовляють свята — це показник і росту їхніх прибутків, і хорошого настрою нації: у нас усе іде в позитивному напрямку.

У Бразилії, наприклад, святкування нового року — всенародне шоу, яке влаштовується державними організаціями і підтримується приватними. Там є все: феєрверк, карнавал, концерти... Бразильське шоу — яскравий приклад національного святкування, коли в єдину програму зібрано все найкраще з великої індустрії розваг.

Я думаю, що замовити свято може будь-хто, а от створити його під силу лише професіоналам, відкритим і талановитим людям, які несуть у собі радість.


 
Марина Долинець
Фото: Олександр Іванов











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2024 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту