Які виклики це принесе для найбільшої продуктової мережі України АТБ (і не тільки АТБ), і як німецька мережа супермаркетів позиціонуватиме себе в Україні – читайте нижче в статті.
Здоров’я людини — це найцінніша річ у світі, бо як зазначав академік Амосов, «здорова людина може бути щасливою, а хвора — ніколи». Поновити втрачене здоров’я не просто, тому дбати про своє дорогоцінне слід постійно, своєчасно та відповідально. У цьому нам допомагають медики. Про один із сучасних медичних центрів розповідає заступник директора з кадрів Анна Ганич.
Анна Ганич, заступник директора по кадрах медичного центру «Консиліум», тел. 246-29-70
-
Панно Анно, який комплекс послуг надає медичний центр та чим він відрізняється від інших подібних закладів?
-
Центр охоплює напрямки гінекології, проктології, урології, кардіології, педіатрії, наркології, хірургії, дерматовенерології. У нас також працюють вертебролог, невропатолог, психолог, психотерапевт, масажист. Ми виконуємо різні види аналізів та застосовуємо найсучасніші методи діагностики, передусім, комп’ютерної. Перевага нашого центру — у багатофункціональності, оскільки він об’єднує спеціалістів усіх необхідних напрямків. Кожний спеціаліст розробляє індивідуальні програми щодо ефективного лікування захворювання. У нашому центрі зроблено все для зручності пацієнтів.
-
Як здійснюється добір персоналу?
-
Передусім, за допомогою мережі Інтернет, журналу «Пропоную роботу», медичної кадрової служби та наших спеціалістів, які теж сприяють пошуку. Проводиться співбесіда з кожним кандидатом, який ще має пройти бесіду з психологом, оскільки непросто знайти спеціаліста, який може перейнятися долею ввіреної йому хворої людини. Оцінка професійних якостей та остаточне рішення залежить від ради засновників центру. Для нас важливо, аби спеціаліст міг працювати не лише індивідуально з кожним хворим, а й у тісній співпраці з іншими професіоналами.
-
Які вимоги до майбутніх працівників є обов’язковими?
-
Передусім — професіоналізм. Перевага віддається кандидатам наук та лікарям вищої категорії, а також лікарям-універсалам. Багатьох лікарів ми посилаємо на курси підвищення кваліфікації або здобуття суміжної спеціальності. Ще однією вимогою є здатність і бажання вчитися новому та вміння працювати в команді.
-
Чи існують у центрі методи контролю за якістю виконання роботи?
-
Звичайно. До кожного пацієнта ми підходимо індивідуально, і така політика медичного центру вимагає комплексної уваги всіх лікарів. Кожного дня проводяться наради для координації роботи клініки як в організаційних питаннях, так і в процесі лікування. Щотижня директор клініки проводить колегіальну нараду, де розглядаються різні питання щодо лікування наших пацієнтів, контролюється оптимальність приписаної системи лікування.
-
Часто люди в лікарнях відчувають дискомфорт. Що робиться для того, щоб цього уникнути?
-
По-перше, це УВАГА до пацієнта всіх лікарів та обслуговуючого персоналу. По-друге, атмосфера центру — це і зручні кабінети, м’які меблі, телевізор, література. Пацієнтам пропонуємо каву або чай, але найголовніше те, що все тут та з найкращим сервісом.
-
Ваше ставлення до платної медицини та до медичного страхування?
-
Ставлення до платної медицини нормальне: такі реалії сьогодення. Наші ціни на рівні інших українських центрів. Але у нас існує гнучка система знижок. До страхування ставимося позитивно. Чимало наших нових програм лікування створювались саме під страхові компанії.
-
Поділіться планами на майбутнє.
-
Планів достатньо. Хочемо рости та розвиватися. Розробляти та впроваджувати нові методики. Зараз ми лише беремо участь у різних семінарах, а плануємо проводити їх самостійно. Братимемо участь у благодійних заходах. І безперервно вдосконалюватимемо систему роботи центру, бо це є необхідною умовою успіху та комфорту для наших пацієнтів.