Не менш важлива й підтримка ваших близьких. Коли ті, хто вас оточує у житті, згодні з напрямком ваших думок, будь-яке рішення буде перетворюватися у життя набагато простіше
До професійної міграції, коли людина кардинально змінює сферу діяльності, ми вже звикли. І, коли медичний працівник успішно займається торговим бізнесом на фармакологічному ринку чи педагог відкриває репетиторську фірму, — вже нікого не здивуєш. А от мобільність нового покоління дійсно викликає і подив, і здорову заздрість, якої так бракувало старшому.
Про секрети успішного планування власної кар’єри розповідає Олександр Гень, майстер шиномонтажу ПП «Тіп-Топ-Сервіс»:
-
Пане Олександре, чому Ви обрали роботу саме на цій компактній СТО? Адже у великому автосервісному центрі набагато більше можливостей для молодих майстрів?
-
Не можна сказати, що я щось обирав. Я заочно вчусь в агроекологічному університеті на факультеті механізації. До Києва приїхав у пошуках реальної роботи. Особливого вибору й не було. Знайомий запропонував спробувати свої сили в автосервісі, і я погодився.
-
На яких умовах вас прийняли на роботу?
-
Умови, як я гадаю, типові для всіх приїжджих заробітчан: спершу я працював під наставництвом майстра, а згодом був зарахований на посаду майстра до штату фірми. Це правильно: випробувальний термін — гарантія і для роботодавця, і для пошукача. Він має побачити моє вміння та прагнення працювати, а я — переконатися, що робота для мене не юнацькі примхи, а мета реально заробляти гроші. За тиждень я знав, що хочу і можу працювати на цій посаді.
-
Який графік роботи майстрів шиномонтажу?
-
Кожна фірма встановлює власний графік залежно від обсягів роботи, розташування СТО. Ми працюємо з восьмої ранку до восьмої вечора — перша зміна, а звечора до ранку — друга зміна. За домовленістю можемо переносити свою зміну, все залежить від колективу. У нас — дружня чоловіча атмосфера, хоча і маленький колектив — 5 співробітників.
-
Не секрет, що на всіх СТО — фізично важка і брудна робота. А які вона приносить прибутки?
-
У середньому заробіток в день складає приблизно 30 гривень. Але це не остаточна сума — трапляється і більше, і менше. Головне — бездоганно виконувати свої професійні обов’язки, аби клієнт залишився задоволеним. Взагалі вважаю, що машину, як і будь-який механізм, можна досконало вивчити і самостійно. Сьогодні головна проблема — у психології людей, в їхній конфліктності чи навпаки, в відкритості та позитивності. Адже ми не просто виконавці, ми ще й продавці власних навичок, досвіду, спритності.
-
Олександре, риторичне запитання, а що далі? Як Ви плануєте власне життя, кар’єру?
-
Якщо випаде нагода, хочу спробувати власні сили в автосервісному бізнесі і відкрити власну справу. Але... спершу слід здобути вищу освіту, а потім постане найголовніше питання — кошти. Я не хотів би брати кредити в банках, а от чи вистачить у мене сили зібрати таку суму? Що буде завтра, напевне, ми і дізнаємося тільки завтра, а сьогодні я маю працювати, аби гідно жити і залишитися у столиці...
Усміхнений молодий хлопчина зовсім не знав, що ще можна розповісти жінці-журналісту про монтаж шин, до того ж ще й під’їхав новий клієнт. А щодо мене, то мені приємно констатувати, що нове покоління має таку класну рису характеру, як дієвість. Так що, панове, робота завжди є і для приїжджих з інших регіонів України, і для студентів-заочників. Було б тільки бажання...