pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Что делать если вас понизили в должности?

 Перестановки внутри компании – весьма обычное движение внутри рабочего коллектива, которое может дать шанс любому сотруднику показать себя с лучшей стороны. Это хорошая мотивация для любого сотрудника работать больше лучше продуктивнее. Но как быть, если пертурбации на рабочем месте привели вас к понижению в должности? Что делать и как с этим справиться?

• докладніше

Європа не бажає повертатися до "офісних форматів" роботи

Топ-менеджери вважають, що лише впровадження комбінованих технологій дозволить мати максимальний ефект від роботи

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Панацея від негараздів


Панацея від негараздів


Ми живемо в непрості часи, які постійно змінюються, змінюємось ми, змінюється світ речей, що нас оточує, змінюється бізнес. Власне, наш бізнес, пройшовши з 1989 по 1994 рік період зародження, з 1994 по 2001 р. період становлення та стабілізації, нині ввійшов у стадію свого поступового розвитку та зростання.

Панацея від негараздів

ЯК, ІЗ КИМ І ЗАВДЯКИ ЧОМУ?

Ми живемо в непрості часи, які постійно змінюються, змінюємось ми, змінюється світ речей, що нас оточує, змінюється бізнес. Власне, наш бізнес, пройшовши з 1989 по 1994 рік період зародження, з 1994 по 2001 р. період становлення та стабілізації, нині ввійшов у стадію свого поступового розвитку та зростання. А раз йдеться про зростання, то керівникам і власникам фірм необхідно чітко усвідомлювати куди, на основі чого, як, із ким і завдяки чому слід просувати свій бізнес. Перед підприємцями виникає півдюжини важливих питань, що безпосередньо визначають рівень розвитку їхнього бізнесу і не врахувавши яких, не оволодівши ними, вони ризикують наразитися на негаразди. Результатом чого можуть стати фатальні наслідки для справи, успішної кар’єри, соціального статусу. І на згарищі та руїнах колись успішної фірми пролунає сакраментальне запитання до себе: «Хто винен?» і «Що робити?»

Але щоб не було так сумно, варто прислухатися до порад фахівців, які рекомендують будь-які питання щодо планування, розвитку та визначення місця бізнесу передати на відкуп фахівцям-маркетологам. Наразі ринок маркетингових послуг розвивається надзвичайно динамічно, десь на рівні розвитку рекламних комунікацій. Сьогодні кожна серйозна комерційна структура здійснює стратегічне планування розвитку власного бізнесу на 1-5 років, і робить це за допомогою спеціально створених підрозділів та окремих маркетингових компаній. Уже нині ці послуги коштують від $5 до 50 тисяч —і це лише початок. Багато хто з бізнесменів вважає, що робити це досить просто. Але це лише поверхневе враження. Система маркетингових і рекламних комунікацій з успішного просування на ринку товарів і послуг складається з:
  • видимої частини (того, що візуально відчуває обиватель) — назва торгової марки, логотип, упаковка, реклама, слоган;
  • невидимої (головної) частини (того, що недоступне для споживача, що розробляється фахівцями зі стратегічного планування разом із провідними фахівцями підприємств і, що визначає успішну діяльність фірми).
До неї входить:
— формування системи іміджу торгової марки; позиціонування марки (кому і що вона пропонує, що відчувають споживачі); розробка стратегічних планів і цілей; який асортимент і на кого спрямовувати; коли і що виводити на ринок; як поводитися з конкурентами.

В основі стратегічного планування реклами і маркетингу лежать рішення про організацію продажу товарів і послуг, які базуються на ідеях, що дозволяють впливати на свідомість споживачів. Для цього слід вивчити «свого» споживача, знати його, зрозуміти, що він думає про продукцію вашої компанії і конкурентів. Вивчення споживачів дає базову інформацію для стратегічного планування і дозволяє з’ясувати:
— мрії і життєві цінності споживачів посегментно (знаючи споживача, завжди можна мотивувати і схилити його до купівлі);
— як обирати продукт (як саме відбувається процес прийняття рішення щодо купівлі — це дозволить скласти схему впливу на споживачів і розробити систему ефективних продажів);
— уявлення про «ідеальне» обслуговування і продукцію, покаже очікування покупців, яке потрібно задовольнити;
— знання використовуваних ЗМІ (окреслити найефективніші комунікації для інформаційно-рекламної діяльності).

ЩО ДАЄ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Стратегічне планування окреслює чітке розуміння місця торгової марки на ринку, дотримання вивірених цілей розвитку компанії на 1-3 роки з урахуванням конкуренції (маркетингової війни) і тенденцій розвитку ринку. Презентацію торгової марки в найпривабливішому вигляді для споживачів і відповідно до їхніх сподівань. Воно уможливлює керування продажами через маніпуляцію свідомістю споживачів (замість пасивного очікування купівлі). Дає можливість ведення ефективної конкурентної боротьби, впровадження новітніх розробок у виробництво та просування їх до споживача. Планово і систематично збільшує продаж товарів чи послуг торгової марки протягом 1-3 років (згідно терміну стратегічного планування), здійснюючи розумну рекламно-інформаційну діяльність.

У свою чергу реалізація стратегічного планування включає цілу низку скоординованих, вивірених, сформованих на основі фундаментальних досліджень та глибокого аналізу етапів. Отже, можна переконатись у всій складності, важливості і доцільності маркетингових досліджень і стратегічного планування. Тому радимо звертатися до фахівців. До речі, як приклад, їх можна знайти і завдяки газеті «Срочно требуются!» Тому не гайте часу, сплануйте діяльність, позбавтеся негараздів...
 
Микола МАЙСТРУК











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!


Jobs.ua рекомендує переглянути:

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2024 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту