|
Шанс на щастя
У час, коли держава приділяє недостатньо уваги розвитку освіти, педагогічний персонал часто намагається самотужки вирішувати питання свого матеріального забезпечення, а, отже, і майбутнього власної родини. Часто педагоги займаються репетиторством в позаурочний час — це найпростіший спосіб і він не дає стабільних надходжень. Інші довіряють свій досвід і фаховість агентствам, що займаються працевлаштуванням.
|
| |
Час довів, що такий шлях допомагає педагогам знайти своє місце в житті та заповнити нішу «домашнього сервісу» справді висококваліфікованими кадрами. Про роботу одного з таких агентств «Міранда-сервіс», яке вже три роки працює на цьому ринку, розповідає людина, якій це агентство допомогло відчути «друге дихання» і повернути радість від улюбленої роботи, Заслужений працівник освіти Алла Ярошенко (за фахом філолог).
|
- |
При слові «банк» виникають асоціації з величезним будинком з суворою охороною та неприступними працівниками. Чи відповідає це дійсності?
|
- |
Я вихованець старої радянської педагогічної школи, працювала за фахом, роботу і дітей любила, але зарплатня і безлад в освіті лишали підґрунтя, нищили мотивацію. Наразі діти подарували внуків, постало питання з житлом, вони взяли кредит. Бачила, як їм важко, хотілося хоч чимось допомогти. Стаж роботи дозволяв піти на пенсію, тож обдумавши все, зважилась на цей крок, і паралельно шукала роботу. По-правді, не хотілося покидати педагогічну діяльність. У вашій газеті знайшла оголошення і пішла на співбесіду. Найбільше довіри викликала агенція «Міранда-сервіс».
|
- |
Чим саме сподобалась ця агенція?
|
- |
Своїм діловим підходом до справи, прозорістю в стосунках, чесністю і, що важливо, віковий ценз не був визначальним. Тут дивляться на людину, на її професійний рівень, здобутки, позитивний досвід, і головне, на щире бажання плідно працювати.
|
- |
Ви людина з величезним досвідом, але специфіка роботи в сім’ях зовсім інша. Чи не відчували Ви психологічний дискомфорт від того, що довелось вчитися знову? Скільки це коштувало, і хто займався Вашим працевлаштуванням?
|
- |
Ні. Я розуміла це, тому була готова до так званого «навчання». Маючи базову педосвіту, я володіла багатьма методиками розвитку і тестування особистісних якостей дитини різних вікових категорій, тому училась недовго — два місяці. Я уклала угоду з агенцією, згідно якої саме вона мене і працевлаштовувала. Роботу надали через два дні після закінчення підготовчих курсів.
За навчання і працевлаштування я заплатила (згідно угоди) лише після отримання першої на новому місці заробітної плати (це склало майже 400 грн). Крім того, агенція бере на себе вирішення всіх спірних питань з роботодавцем і зобов’язується надалі допомагати мені в працевлаштуванні, якщо постане така потреба.
|
- |
Отже, ким і як працюєте?
|
- |
Я працюю нянею-вихователем із чотирирічною дитиною. Звичайно, є своя специфіка, але працювати цікаво і не тяжко (я порівнюю його зі своїм онуком, співставляю їхні уміння). Одна дитина — це не тридцять. До обов’язків входить догляд за дитиною (навчання, ігри, харчування, сон, прогулянки тощо).
Оплата за домовленістю, почасово, що понад умов — розцінюється за подвійним тарифом. Як правило, два дні на тиждень — вихідні. Гонорар (саме так я його називаю) приблизно 1500-1700 грн.
|
- |
Що скажете про свій статус?
|
- |
Я працюю, отримуючи від цього радість, я активний член суспільства. Можу забезпечити себе матеріально та допомогти власним дітям. Я щаслива!
|
- |
Що ж, я дякую Вам за інтерв’ю і хочу побажати міцного здоров’я, аби Ваше щастя тривало якнайдовше!
|
- |
Дякую. І бажаю успіхів Вам і газеті «Пропоную роботу» за той шанс на щастя, який вона дарує людям.
|
|