pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Класифікатор
професій

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Польща збільшує "мінімалку"

 Передивився уряд Польщі й погодинну оплату. З першого місяцю цього року, така ставка буде складатиме близько 100 гривень на годину, чи 14,7 злотих

• докладніше

Декілька слів про емоційний інтелект

 Також, невірною є думка про те, що рівень EQ – здібність, що ми отримуємо при народженні

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Людина прагне визнання


ЛЮДИНА ПРАГНЕ ВИЗНАННЯ


Успіхи та досягнення будь-якого трудового колективу багато в чому залежать від атмосфери, що в ньому склалася. Усілякі непорозуміння, суперечки, брак добрих взаємин між колегами вкрай негативно впливають на робочий процес. Незадоволення окремих осіб, поганий настрій, що виникають від неналагоджених стосунків, знижують продуктивність праці всього колективу.

Людина прагне визнання

Ці труднощі здебільшого виникають не зі злої волі чи злого наміру: мало хто з людей знає психологію міжлюдських стосунків або взагалі нехтують нею. Брак знань у галузі людського співжиття особливо відчувають молоді люди, які недостатньо обізнані з його головними засадами і тому припускаються у своїй поведінці помилок, яких можна було б уникнути. Безумовно, кожна людина зацікавлена в тому, щоб у колективі, де вона працює, панувала добра атмосфера, колеги шанобливо і з розумінням ставилися один до одного. І якби співробітники дотримувалися принаймні частини потрібних для цього засад, то це б сприяло значному покращанню ефективності праці.

Хіба вам невідома ситуація, коли зранку до кабінету керівника викликають підлеглого, який перед цим тиждень із раннього ранку до пізньої ночі мудрував над черговим проектом, вкладаючи в нього всю душу, знання і досвід, а шеф із розчаруванням і прикрістю говорить про те, що честь підприємства такою роботою зганьблена, бо вона не відповідає політиці корпорації, у ній чимало прорахунків, а посада провідного спеціаліста вимагає іншого фахівця; підлеглому прикро і боляче, образа заповнює душу, хочеться провалитися крізь землю; а по обіду він зустрічається з давнім приятелем, який здивовано зауважує про його кепський вигляд і те, що він дуже подався? Ці два випадки протягом одного дня можуть зіпсувати настрій не тільки на цілий вечір, а ще й на наступні кілька днів. Чому, власне? Причина проста: людина не любить слухати неприємні відгуки про свою роботу, поведінку, несумлінність, безвідповідальність тощо. Отже, настрій і самопочуття людини залежать від того, як до неї ставляться, як її оцінюють інші люди. Крім основних біологічних інстинктів — самозбереження, задоволення почуття голоду або спраги — існують ще і суспільні чинники, які впливають на поведінку кожного індивіда. До таких чинників належить і потреба визнання з боку інших людей. З раннього дитинства маленька особистість потребує, щоб оточення визнавало та позитивно оцінювало її поведінку, її працю. Досвід засвідчує, що розвиток дитини уповільнюється, якщо не цікавитися, чим вона займається, та не заохочувати її похвалою і визнанням її досягнень. І якщо дітям не вдається викликати в інших захоплення своїми успіхами, ну хоча б у спорті чи в роботі гуртка, вони намагаються привернути увагу своїми негативними вчинками. Тому не дивно, що причина багатьох кримінальних злочинів криється у прагненні імпонувати оточенню, яке визнає саме негативні вчинки. Прагнення до визнання не дає спокою людині від народження і аж до глибокої сивини. Бабусі й дідусі, що чекають своєї черги в поліклініці або перебувають на лікуванні в стаціонарі, майже з гордістю перераховують усі свої хвороби, розповідають із подробицями про свої страждання, підкреслюючи, що ні в кого немає ще таких недуг, і все заради того, аби викликати здивування присутніх.

Отже, контактуючи з людьми, завжди треба замислюватись над тим, як саме ви з ними спілкуєтеся. Чи залишаються ваші співрозмовники задоволеними та переконаними, що їх визнають, а може, навпаки, розмова з вами їх пригнічує, викликає неприємні почуття? Якщо ви самі віддаєте перевагу людям, які говорять вам приємні речі, перед тими, від яких чуєте неприємне, то чому б вам також при нагоді не підбадьорити людину добрим словом? Це не означає, що ви мусите забути про всі неприємні справи і про критику. Критикувати можна і треба, але так, щоб не образити гідності особистості. Кожна людина з-поміж тих, кого ми щодня зустрічаємо, має певну позитивну якість або добре виконує свою роботу. Але більшість цього навіть не помічає, а якщо й помічає, то не вважає за потрібне належно оцінити людину чи її роботу. Хвалити не означає улещувати. Не лишайте поза увагою людей, які вас оточують, висловлюйте схвалення і визнання, де це доречно. Адже одним із найефективніших стимулів у роботі є належна оцінка сумлінної праці.
 
Світлана ХАНЕНКО











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали


Робота водієм в Києві - Робота поваром в Києві - Робота продавцем в Києві - Робота менеджером в Києві - Робота касиром в Києві - Робота прибиральником в Києві - Робота перукарем в Києві - Робота вантажником в Києві

© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту