Бажання стати блогером – тренд нового тисячоліття. Мабуть, тільки одиниці з нас не мріяли бодай на хвилинку стати успішним блогером чи блогеркою, збирати тисячі людей на своїх трансляціях і отримувати солідні пропозиції від роботодавців. Усе це добре, звісно, але якщо ви навчаєтеся в універі, але мрієте будувати кар’єру блогера, навчіться правильно реагувати на коментарі під вашими постами.
Чому коментарі для блогера – це супер важливо?
Коменти виявляють реакцію аудиторії на публікації блогера, відкривають шлях до налагодження комунікації з нею. Коментарі впливають на алгоритми просування, навіть так. Але не забуваємо про зворотний бік цього явища – хейтерство і цькування. Тому блогер повинен навчитися грамотно реагувати на висловлювання онлайн-користувачів.
Як цього досягнути?
По-перше, навчіться визначати, який саме коментар ви перед собою бачите. Усі коментарі поділяються на чотири категорії: висловлювання думки, критику, хейтерські коментарі та спам. По-друге, навчіться правильно реагувати на всі види коментарів.
Висловлювання думки.
Найкращі і найприємніші коментарі, в яких люди діляться емоціями, описують свої враження і загалом – спілкуються на позитиві. Навіть якщо думка користувача нейтральна чи негативна, вона буде висловлена з повагою, без образ та хейту. Наявність великої кількості таких коментарів – це ознака інтересу з боку аудиторії до вашого контенту.
Тому такі повідомлення й дають можливість налагодити комунікацію з підписниками. Коли блогер реагує на такі коменти, це тішить людей, які їх написали. Відповідно, вони писатимуть нові коментарі, що й робитиме ваш контент привабливішим для пошукових алгоритмів.
Критика.
Якщо критика конструктивна – це чудово. Але у будь-якому випадку одразу запам’ятайте – ставтеся до критики простіше, не беріть близько до серця. Реагуйте на такі коментарі з вдячністю, якщо разом із критикою коментатор пропонує шляхи рішення проблеми. Як блогер ви повинні показати аудиторії, що чуєте людей, враховуєте їхню думку і поважаєте їхні погляди.
Останні дві категорії коментарів – найнеприємніші. Хейт і спам створюють інформаційний шум, який відволікає і блогера, і його аудиторію. Як реагувати на такі коменти? Тут є три варіанти: видаляти такі коментарі, скаржитися на них модераторам або просто ігнорувати. Ігнор та скарги модераторам – найкращий вихід, бо скільки б ви не видаляли хейтерські коментарі чи спам, вони все одно періодично з’являтимуться під вашим контентом. |