Як й завжди, Київ виходить на перші місця у рейтингу міст, які більш за інші регулярно пропонують нову роботу українцям. Не дивно, що саме столиця – один із найбільш актуальних мегаполісів країни, стає певним лідером за кількістю вакансій серед інших регіонів України. Згідно з даними, які отримують численні аналітики, більш ніж 23% всіх актуальних вакансій в країні, які розміщуються на різних кадрових порталах, припадають саме на працевлаштування в українській столиці.
Аналітики відзначили, що умовний середній попит робочих місць в столиці, складає, приблизно три кандидата на одне робоче місце. В окремих напрямках діяльності та деяких професійних сферах столичного ринку праці, існує й більш висока конкуренція серед кандидатів.
Таким чином, наприклад, на одне робоче місце «фахівця з продажів», як правило, претендує одночасно, не менш, аніж сім кандидатів. А кандидати на вакансії у такій сфері, як «реклама, маркетинг та PR», своєю кількістю «перекривають» наявні робочі місця, приблизно на цілих 19%.
При тому, що робочі спеціальності, наразі, є одними з найбільш затребуваних, конкурс на їх заміщення – є мінімальним у столиці. Й на робочі вакансії, й на вакансії у сфері виробництва, промисловості та видобутку сировини, в Києві доволі малий попит серед шукачів.
У той самий час, відповідно до аналітичних даних досліджень, столиця, не менш, аніж інші міста України потребує кваліфікованих «працівників молодшого й середнього медичного персоналу». Якщо складати умовний рейтинг «робітників, то до п’ятірки найбільш затребуваних фахівців серед столичних роботодавців, входять такі спеціалісти:
- фахівці напрямку IT, спеціалісти з телекомунікацій та інтернету - 26% від усіх вакансій Києва;
- фахівці з продажів по різним напрямкам - 13% від загальної кількості вакансій у столиці;
- експерти з питань маркетингу, PR-просунення та реклами - 8,3% столичних вакансій;
- менеджери банківської та фінансової сфери -6,8% від загальної кількості;
- бухгалтери -5,3%.
Водночас, серед експертів існує впевнена думка, щодо відсутності, наприклад. прямого впливу розмірів фінансової винагороди на затребуваність тих, чи інших професій серед шукачів.
Якщо подивитися на статистику, то можна побачити, що ті самі «фахівці з продажів», які обіймають умовне «друге місце за кількістю вакансій», суттєво «програють», наприклад, маркетологам та піарникам, якщо порівнювати заробітні платні професій: наприклад, наприкінці минулого місяця, «продажники» могли розраховувати на винагороду в середні 24 000 гривень за місяць, тоді, коли фахівці з маркетингу, реклами та PR-послуг, сміло претендували на винагороду від 31 000 гривень на місяць. |