«Завалило роботою» - знайоме, майже кожному положення справ, що створює справжнє пекло. Навіть на роботі, що людина вважає своєю «роботою мрії».
Звичайно, «навалюватися» одразу й з короткими термінами необхідного виконання, справи здатні у бідь-якій сфері людської діяльності, навіть без врахування можливих справжніх форс-мажорних ситуацій.
Однак, періодично стикаючись із накопиченням необхідних задач та палаючи у кількаденній стресовій обстановці, більшість з нас продовжує нехтувати простими правилами, що здатні перетворити «завали» на довгі, але упорядковані «черги справ», що терпляче очікують коли на їх вирішення людина знайде час.
Перше, що допоможе у подоланні завалу на роботі – це розробка власної стратегії, згідно з якої людина буде послідовно «розгрібати» необхідно.
Зрозуміло, що 100 % універсальна стратегія у таких справах – нонсенс, але певну «техніку виконання» може знайти в своїх робочих процесах кожен з людей.
Навіть, коли вся стратегія зійшлася в електронній таблиці із переліком «складових завалу», таке упорядкування вже допоможе, демонструючи наявність хоча б такого контролю над ситуацією в людини.
Розподілить свої сили та чесно зрозумійте що ви зможете встигнути зробити, а де вам знадобиться додатковий час або допомога.
У таких «завальних ситуаціях» пам’ятайте головне – саме тут «краще стає ворогом гарного». Робота, що виконана своєчасно та так, як треба – найкращий показник професіоналізму, а бажані «покращення» результатів, можуть тільки затримати авральний процес праці.
Якщо, ви відповідальний з подолання ситуації із робочим завалом, залишить собі лише виконання та контроль першорядних завдань, а все інше – сміливо делегуйте колегам та підлеглим. Звісно, тут треба й міру знати, й чітко розуміти можливості колективу, щоб розподілити роботу таким чином, що призведе до бажаного результату.
Загалом, не тільки для подолання завалів на роботі ай для певної профілактики таких явищ, принаймні тих, що можуть залежати від вас, відмінно працює простий розпорядок дня. Пробуйте створити свій робочий графік та дотримуватися термінів, що вказали в ньому. Навіть, високоорганізована доросла людина, дуже швидко оцінить суттєву користь від наявності розпорядку, що позитивно відобразиться на робочих, а значить, й на фінансових результатах.
|