pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
Про видання pro-robotu.ua Контакти pro-robotu.ua Розміщення оголошення
в тижневику
pro-robotu.ua Вакансії та
оголошення
pro-robotu.ua Пошук
по сайту
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua
pro-robotu.ua Підписка на
видання
pro-robotu.ua КЗпП України pro-robotu.ua Інтерв'ю та
статті
pro-robotu.ua Резюме

Онлайн журнал


Поради з працевлаштування

Прогнози трудової міграції на поточний рік

 За минулий рік, зі схожою проблемою зіткнулися 39 країн світу, найбільш від неї постраждали ринки праці країн Східної Європи

• докладніше

Коли треба "трохи вагатися"

 Розберіть свої сильні та слабкі сторони особистості. Розумійте відверто – чого вам слід чекати від себе, а що залишається за межами ваших можливостей

• докладніше

Зверніть увагу:

Робота кухарем в Києві

Робота водієм в Києві

Робота вантажником в Києві


Інтерв'ю та статті |

Свій бізнес «для чайників»: реєстрація ПП


Свій бізнес «для чайників»: реєстрація ПП


В попередньому номері газети «Навчання та професійні курси» ми розповідали про те, як зареєструвати власне приватне підприємство. Продовжуємо розпочату тему.
Закінчення. Початок в № 27
Свій бізнес «для чайників»: реєстрація ПП
Реєструючи власний бізнес, потрібно полюбити роботу з паперами

Відкриття банківського рахунку

Підприємцю дозволяється здійснювати підприємницьку діяльність, відкриваючи або не відкриваючи банківський рахунок. Отже, якщо Ви маєте намір відкрити поточний рахунок, для цього необхідно звернутися в обраний банк з письмовою заявою встановленої форми. Перелік документів, що подається, необхідно уточнювати в кожному банку окремо, як правило це: копія свідоцтва про державну реєстрацію підприємця, засвідчена нотаріально або органом, що його видав; копія довідки за ф. 4-ОПП, засвідчена органом, що видав документ, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку; копія повідомлення про реєстрацію в органі Пенсійного фонду України, засвідчена органом, що його видав, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку; картку із зразками підписів, яка видається банком. Зразки підписів засвідчуються підписом уповноваженого працівника банку або нотаріально. У разі використання підприємцем найманої праці, під час відкриття поточного рахунку додатково має бути подана копія документа про реєстрацію підприємця у Фонд со-ціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, засвідчена органом, що його видав, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку. Банк видає повідомлення про відкриття рахунку, яке у триденний термін з дати відкриття має бути подане підприємцем особисто або надіслане поштою на адресу відповідного податкового органу з повідомленням про вручення. Податковий орган у триденний термін з моменту отримання повідомлення повинен взяти рахунок на податковий облік та повернути корінець повідомлення з відміткою підприємцю для передачі його в банк або ж надіслати корінець повідомлення безпосередньо до банку.

Використання печатки підприємцем

Використання печатки підприємцем не забороняється і, водночас, не є обов’язковим. Для виготовлення печаток або штампів необхідно отримати дозвіл відповідного відділу внутрішніх справ. Для цього подається заява, ноторіально засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію підприємця, копію до-відки про присвоєння ідентифікаційного коду та платіжний документ, що свідчить про сплату за отримання дозволу, два примірника зразків відбитків печатки або штампу. Дозвіл або відмова в його видачі надається протягом п’яти робочих днів з дня отримання документів органами внутрішніх справ.

Якщо підприємець використовує найману працю

Підприємець має укласти з робітником письмовий трудовий договір та зареєструвати його в органах державної служби зайнятості у тижневий термін від дати допущення працівника до роботи. Разом з договором сторони мають надати: роботодавець — паспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, довідку з ДПА про ідентифікаційний код; працівник — паспорт, довідку з ДПА про іденти-фікаційний код і трудову книжку. Реєстрація договору проводиться у день звернення. Протягом 10 днів з дня укладання договору з найманим працівником підприємець має зареєструватися за місцем проживання у виконавчих дирекціях Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. До фондів подаються такі документи: заяви встановлених зразків, оригінал та копія свідоцтва про державну реєстрацію або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів. На кожного найманого працівника Платник єдиного податку має отримувати в органі податкової служби довідку про трудові відносини фізичної особи з платником єдиного податку і, звичайно, сплачувати за нього податки та відрахування до фондів. Процес реєстрації насправді не є таким складним, як це здається на перший погляд. Так він вимагає великої кількості часу, скоординованості дій та уваги. Керуйтеся принципом: «Краще зайвий раз спитати, ніж зайвий раз сходити» (та й ще вистояти в черзі!).

 
Наталя ДЄМЧЕНКО, юрист











Зверніть увагу: Знайти роботу в Києві - на Jobs.ua!

Наші проекти:

Jobs.ua - Робота в Україні Srochno.ua - Терміново Потрібні Training.ua - Тренінги в Україні
Vakansii.ua - Вакансії в Україні Resume.ua - Резюме в Україні Personal.ua - Пропоную Роботу
Profi.ua - Посадові Інструкції Jobsite.com.ua - Знайти Роботу ArendaZala.com.ua - Конференц зали
© 2002-2019 "Пропоную Роботу" | Мапа сайту